fbpx

חברת ASUS מכריזה על אסטרטגיה עסקית מסחרית במהלך ASUS Commercial Business Summit

ASUS_ExpertBook B7 Flip_enterprise
קרדיט: ASUS IL

ASUS הכריזה היום (ה' – 26/05/22) על תוכניות ויעדים עסקיים ומסחריים עבור אזור EMEA במהלך הכנס ASUS Commercial Business Summit באיסטנבול, טורקיה, אירוע השותפים הבינלאומי הראשון מסוגו.

עסקים מסחריים הם חלק חשוב בתעשיית המחשבים בכל רחבי העולם, עם מכירות של 200 מיליון יחידות בממוצע בשנה. ASUS אישרה שהיא החלה פרק חדש בהיסטוריה שלה, שנמשכת כבר למעלה מ-30 שנה, בו היא הפכה לשחקנית מרכזית במגזר המסחרי עם מטרות חזקות, אשר  מתחרה על אספקת המוצרים והפתרונות העסקיים הטובים ביותר מסוגם.

לאחר שנתיים של הכנה והתחלות מוצלחות בשווקים נבחרים, חטיבת ASUS Business מוכנה לשלוח מגוון שלם של מוצרים שהושקו ביותר מ-40 מדינות באזור EMEA ב-2022.

מדלן הונג ((Madeleine Hung, מנכ"לית אזור מערב EMEA ב-ASUS, הסבירה באירוע את האסטרטגיה החדשה. "השגנו הישגים עולמיים בתחום המחשוב הצרכני, ואנחנו מחפשים כעת להתרחב ולהשיג יותר בתחום המחשוב העסקי שלנו", אמרה הונג. "מכיוון שכך אנו רוצים להציג את ASUS Business, הפתרון המקיף שלנו עבור הווריטקאליים העסקיים, המורכב ממגוון רחב של מוצרים מתפתחים, תוכנות קלות לשימוש לייעול הפעילות העסקית ותמיכה כוללת".

בנוסף לכך, בנג'מין יה ((Benjamin Yeh, המנכ"ל של אזור EMEA ב-ASUS אמר כי "ASUS Business מחויבת לספק מכשירים ושירותים אמינים שפועלים כל הזמן ואפשר לסמוך עליהם, תוך יצירת שינויים משמעותיים חיוביים בסביבה". יה הוסיף כי "אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות זריזים וגמישים הנטועים עמוק בתובנות של לקוחות וחורגים הרבה מעבר להתקני חומרה".

במהלך הפסגה העסקית המסחרית של ASUS הוצגו מוצרים בשמונה אזורי חוויה אינטראקטיביים, והם אפשרו לאורחים לראות את האקו סיסטם בפעולה. הנושאים כללו תרחישי עבודה היברידיים, תרחישי אירוח, תרחישי חינוך, חנויות קמעונאיות, משרד הנדסה, מעבדת מחשבים ועוד.

ידע בעיצוב מוצר

מסע ההצלחה של ASUS מתחיל תמיד במוצרים. לאחר שהשיגה הצלחה עולמית בתחום המחשבים הצרכניים, ASUS מתמקדת כעת בהרחבת העסקים בהיבט של המחשבים המסחריים שלה.

ASUS לוקחת בחשבון ערכי מפתח שמעניינים יותר מכל את היזמים ובעלי העסקים כדי ליצור ב-2022 פורטפוליו מסחרי שמורכב ממוצרים אמינים, מקצועיים ביותר ובנויים ליעילות, כגון סדרת המחשבים הניידים העסקיים ExpertBook. שפת העיצוב של ExpertBook שואבת השראה מערכים גיאומטריים, חלוקות ברורות ומניגודים של אורות וצללים המיוצגים במבנים אדריכליים בכל רחבי העולם.

בפסגת ההיבט העיצובי הזה עומד מוצר הדגל, ExpertBook B9 – הנייד העסקי הקל בעולם עם מסך בגודל 14 אינץ'. הוא שוקל רק 880 גרם ועוביו 15 מ"מ בלבד. המחשב הנייד המדהים הזה הוא אחת מיצירות המופת האמיתיות הראשונות של המערך העסקי של ASUS, והוא מציג שילוב מדהים של טכנולוגיה וניידות מוחלטת. הוא זכה במשוב חיובי ביותר מהתקשורת ברחבי העולם, והשיג פרסי תקשורת בינלאומיים רבים.

חיבור הנקודות העסקיות עם קמפיין הפרסום ASUS Expert

מעבר לפיתוח אסטרטגיית מוצרים ושירותים רבת עוצמה, ASUS Business שואפת לשלב פעילויות שיווקיות עם פעילויות מכירה, תוך התמקדות במודעות למותג, מנהיגות מחשבתית, מעורבות שותפים ויצירת לידים. קמפיין הפרסום ASUS Expert מוכן לצאת לדרך מאוחר יותר ב-2022, והוא יספק כלי משמעותי שיעזור לשותפים שלנו להניע עסקים בשוק ה-SMB.

החשיבות של הקיימות

ASUS משתמשת באסטרטגיות הקשורות בקיימות במשך שנים רבות, החל מתחילת שנות ה-2000. בשנת 2009 הצגנו את נייד הקרבון הראשון בעולם. ב-2016 המטה של ASUS היה הראשון בעולם שקיבל את אימות Zero Waste to Landfill (אפס אשפה שמגיעה למזבלה).

ASUS הייתה החברה הראשונה בעולם שקיבלה אישור לתקן ISO 20400 ב-2019 עבור תהליכי רכש ברי קיימא. ב-2021 נכנסנו לעידן של ההמרה הדיגיטלית לייעול תהליכי ניהול וקבלת החלטות, במטרה ברורה שעד 2025 כל מוצרי המפתח יגיעו לרמות יעילות אנרגטית שהן ברמה של 30% מעל תקן Energy Star. בפעילות האקלימית קבעה ASUS יעד של שימוש ב -100% אנרגיה מתחדשת במרכזי התפעול הגלובליים שלה עד שנת 2035 .

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן