fbpx

חברת Xsolla משיקה בחנות האינטרנט שלה פיצ'ר תשלומים חדש של NFT‎‎

xsolla NFT_Photography Xsolla
קרדיט: Xsolla

Xsolla, חברת המסחר המובילה בעולם בתחום משחקי הווידאו, הודיעה על הרחבת פתרונות ההפצה שלה במובייל ובדיגיטל כדי לסייע למפתחים להשיק ולהפיץ משחקים ברחבי העולם. בשורה משמעותית לשוק המשחקים העולמי הוא הוספת פיצ'ר NFT חדש בחנות של Xsolla – מדובר בפיצ'ר תשלומים חדש שמטרתו לסייע למפתחים להרחיב את המותגים הדיגיטליים שלהם על ידי מכירה והפצה של NFT.

"Xsolla מחויבת לספק שירותים ותמיכה מהשורה הראשונה למפתחים ברחבי העולם כדי לעזור להם להגיע ליותר ויותר שחקנים באזורים גיאוגרפיים נוספים", אמר כריס הוויש (Chris Hewish), נשיא Xsolla. "אנחנו ממשיכים לפתח פיצ'רים נוספים שמכוונים לאתגרים המרכזיים של שיווק, השקה ומוניטיזציה של משחקי וידאו. יש לנו בשורות נוספות להמשך 2022 שיספקו יתרון תחרותי לשותפים שלנו, וישאירו אותם בצמרת סביבת המשחקים המשתנה".

חנות אינטרנט למובייל – פיצ'רים חדשים

עולם המובייל מתרחב וממשיך להוביל את ההכנסות של עולם הגיימינג הגלובלי, וכך גם Xsolla הוסיפה פיצ'רים נוספים לחנות האינטרנט שלה למשחקי מובייל. הפיצ'רים החדשים יסייעו למפתחי משחקים במובייל להגיע ליותר שחקנים ולהישאר בחזית מהפכת משחקי המובייל.

  • אנליטיקס מורחב: פיצ'ר של מידע אנליטי מורחב שבאמצעותו מפתחים יכולים לייצר "משפך" שקוף שיסייע להם בהבאת שחקנים חדשים לחנות האינטרנט שלהם, ויעזור להם להבין את חווית המשתמש של השחקן אונליין – לקבוע איפה ואיך מייצרים המשתמשים אינגייג'מנט עם המשחק.
  • מבצעי קד"מ מיוחדים: רכיב מובנה זה עוזר למפתחים להפיק תועלת מרכישות בתוך האפליקציה דרך חנות האינטרנט שלהם. בתוך החוויה המקוונת, מפתחים יכולים לספק מבצעי קד"מ, להשיק קמפיינים בהנחות, הצעות קוד פרומו ובונוסים להאצת מכירות והבאת שחקנים חדשים לאונליין.
  • ניהול מנויים: פיצ'ר שמטרתו לעזור למפתחים למכור קטלוג שלם של מוצרים דיגיטליים בחנות האינטרנט שלהם. Xsolla הוסיפה תכונות חזקות לניהול המנויים, שמאפשרות למפתחים לשמר ולהשיג לקוחות חדשים, ליצור נאמנות, ליצור הכנסה קבועה ולנהל מנויים בביטחון.

פיצ’ר NFT

Xsolla יצרה פיצ'ר תשלומים NFT כדי לאפשר למפתחים במהירות ובבטחה, להוסיף את תשלומי ה- NFT לכלכלת המשחק שלהם. תכונה זו מאפשרת לשחקנים לבצע רכישות באמצעות שיטת התשלום המועדפת עליהם, כאשר המפתח מטפל בהטבעה (חותמת דיגיטלית) ובמשלוח של ה- NFT, בעוד ש-Xsolla מטפלת בצ'ק -אאוט ובתהליך הפצת הפריטים במשחק.

האב (Hub) הפצה דיגיטלי

האב ההפצה הדיגיטלי של Xsolla מחבר בין משחקים לרשת גלובלית של אפליקציות, שירותי אינטרנט, בנקים וערוצים נוספים, כדי לסייע למפתחים להגיע לשחקנים ולייצר הכנסות מכל טרנסאקציה. הפתרון החדש הזה מאפשר לגיימרים לגלות ולתמוך במשחקים האהובים עליהם באמצעות חוויה מרובת פלטפורמות, ולשלם איך ומתי שהם רוצים.

מפתחים יכולים כעת ליהנות מהעמקת החדירה לשוק ומהעלאת מודעות למותג דרך אפליקציות על, אפליקציות בנקאות מקוונות ושוק הספקים הסלולריים. עם האב ההפצה הדיגיטלי, המשחק יכול להגיע לקהל עצום של משתמשים חדשים, לאפשר חסכון בעלויות הפצה ולהאיץ את ההכנסה הכוללת ואת המעורבות של השחקנים במשחק.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן