fbpx

חברת קיסתרה מגייסת 10 מיליון דולר מפועלים אקוויטי בסבב A

שגב שילטון מייסד ומנכ''ל החברה, יפתח (יפתי) קרזנר מייסד ונשיא החברה
שגב שילטון מייסד ומנכ''ל החברה, יפתח (יפתי) קרזנר מייסד ונשיא החברה. קרדיט: באדיבות חברת Kissterra

פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות של בנק הפועלים, בניהולו של קובי שלום, השלימה השקעה של 10 מיליון דולר בחברת קיסתרה (Kissterra). גיוס זה מצטרף לגיוס הקודם של החברה, שהוכרז ביולי 2021, בו גייסה 66 מיליון דולר מחברת מנורה מבטחים ובכך משלים את סבב גיוס A של החברה בסך של 76 מיליון דולר מחברות ישראליות.

קיסתרה מפתחת מערכת מבוססת ענן לניהול השיווק וההפצה הדיגיטליים של חברות ביטוח בארה״ב. החברה הוקמה ב-2015 על ידי יפתח (יפתי) קרזנר המשמש כנשיא ושגב שילטון המשמש כמנכ״ל.

המערכת שפיתחה החברה מייעלת את מערך השיווק של המוצר הביטוחי, שעשוי להגיע למיליארדי דולרים בשנה עבור כל חברה, בין היתר באמצעות התאמת עלות רכישת הלקוח לשווי המשוער שלו עבור חברת הביטוח. הפתרון הטכנולוגי של החברה משפר את תהליך השיווק וההפצה הדיגיטליים של המוצרים הביטוחיים על ידי כך שהוא מחבר לראשונה את המידע השיווקי עם המידע האקטוארי של חברות הביטוח ויוצר מודל רווחיות משולב.

הטכנולוגיה של החברה מיועדת לתת מענה לצורך הגובר של חברות הביטוח במודל רווחי יותר לשיווק דיגיטלי של פוליסות. מאחר וחברות הביטוח משווקות את המוצרים שלהם בצורה זהה ואחידה ללקוחות, למרות השונות במחיר שניתן לגבות מכל לקוח, הן מתמודדות עם בעיות רווחיות הנובעות משיווק לא יעיל ועלויות רכישת לקוח גבוהות.

המודל הכלכלי החדש אותו מציעה קיסתרה רלוונטי במיוחד למציאות החדשה שנוצרה, בעקבות מגיפת הקורונה. מכיוון שדפוסי ההתנהגות הצרכנית השתנו, מנסות החברות לשמור על רווחיות מבלי לאבד לקוחות נוספים. חברת קיסתרה מציעה להן מערכת לניהול שיווק והפצה המבוססת ביג דאטה, שמאפשרת להם להגיע אל לקוח הקצה במחיר אידאלי, באופן מותאם אישית וזאת מבלי להשית עליו עלויות נוספות.

המימון הנוכחי יאפשר לקיסתרה להמשיך ולפתח את המערכת שבנתה לכדי פלטפורמה רחבה שמתחברת למערכות ניהול הסיכונים והמרקטינג של חברות הביטוח ומשמשת לניהול כל מחזור החיים של לקוח. בנוסף, פועלת החברה לגייס עובדים חדשים ולהרחיב את מרכז הפיתוח שלה בישראל.

"קיים היום צורך אדיר למוצר טכנולוגי מבוסס ביג דאטה, שישפר את היחסים בין חברות הביטוח ללקוחות שלהן, לא רק ברמת התמחור אלא גם ברמת הפרסום והשיווק", אומר יפתי קרזנר, נשיא ומייסד חברת קיסתרה. "לאור המעבר של שוק הביטוח לאמצעים דיגיטליים, חשוב ליצור קורלציה בין השווי של הצרכן עבור חברת הביטוח, למחיר אותו חברת הביטוח משלמת עבור ״רכישת״ אותו צרכן. דבר שמשפיע באופן ישיר על האפשרות להוזיל פוליסות עבור הצרכנים. הגיוס יאפשר לנו להמשיך את פיתוח הטכנולוגיה עליה המוצר שלנו מתבסס ולהתרחב לשווקים חדשים ולורטיקלים נוספים."

ערן גרשט, מנהל ההשקעות הישירות, בפועלים אקוויטי אמר: " קיסתרה מציעה לחברות הביטוח כלי ייחודי וחדשני שנותן מענה לאתגר המשמעותי של הגדלת הרווחיות בערוצי השיווק הדיגיטלי של פוליסות. החברה ממוצבת היטב כדי להפוך לשחקן המוביל בתחומה והיא פועלת בשוק גדול במיוחד. יזמי ומנהלי החברה הוכיחו את יכולתה לייצר רווחיות עבורה ועבור לקוחותיה והרחבת הפתרון שלה לפלטפורמה יבססו את צמיחתה המהירה גם בעתיד."

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן