fbpx

CRM ON BEER: עשרות משתתפים הגיעו לכנס של אלעד מערכות כדי להכיר את השינויים בעולם קשרי הלקוחות

elad crom on beer
מתוך האירוע. צילום: יקיר שוקרון

עשרות משתתפים נכחו במפגש בבר הקוטה על גג גן העיר שבא להציג לאורחים את עולם קשרי הלקוחות אשר השתנה משמעותית בתקופה הקורונה. הצרכנים שהתרגלו לקבל שירות בערוצים דיגיטלים בעקבות המצב מצביעים ברגלים ומבקשים להמשיך ולקבל שירות מהיר איכותי ויעיל באמצעים דיגיטלים.

5 מרצים מובילים הציגו בהרצאותיהם את התאוצה הדיגיטלית שעברה על עולם הCRM אשר שילב את הפתרונות החדשניים לשמירת הקשר עם הלקוחות ומתן שירות איכותי:

מירי אביהו, מנהלת תהליכים עסקיים בחברת eToro, הסבירה איך צריך לנהל את השינוי שעבר  תוך כדי תנועה, ניתי (אילנית) אפק דובקס , Country Leader בחברת Growthspace ומנטורית במכירות ומסע לקוח עם מעל ל-20 שנות ניסיון בהייטק בחברות גלובליות כמו IBM & Microsoft, תסביר איך להתנהג לעובדים כמו למנהלים. גם שי עינת  CTO בחטיבת ה-CRM של אלעד מערכות, יציג את  מהפכת הלואו-קוד, שי גוטמן, סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות ב-UPS ישראל, יפרט מה קורה כאשר ענקית שילוח פוגשת עולם בהפרעה. אחרון ירצה אופיר אקסברד, Partner Account Manager At Salesforce על טרנספורמציה דיגיטלית ואיך עולם השירות/מכירות/חוויית משתמש יראו בעתיד הקרוב

תומר דרורי, מנהל חטיבת crm, אלעד: " השנתיים האחרונות ישפיעו על ההתנהלות הצרכנית בטווח הארוך. הקורונה, המלחמה באוקראינה, השינוע שהתייקר וזמן האספקה שהתארך הפכו את הצרכן הישראלי לקונה מתוחכם יותר. השינוי המהיר האיץ את השימוש בכלים חדשניים בהתאם לדרישות הלקוחות שהפכו דיגיטליים יותר. הכלים הללו והשינויים בהרגלי הצריכה מאפשרים לשדרג את חוויית הלקוח"

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן