fbpx

חברת Hexa מודיעה על שיתוף פעולה עם Microsoft ו-Snapchat להבאת עולם ה-AR לקמעונאות

Businesswoman working with modern virtual technologies hands touching the screen.

Hexa, חברה ישראלית המפתחת פלטפורמות להדמיה תלת ממדית, מכריזה היום על שותפות עם מיקרוסופט ו-Snapchat. שיתוף הפעולה הנוכחי יאפשר לכל אדם, דרך חשבון הסנאפצ'אט שלו, למדוד את החולצות ובגדי הספורט של LA לייקרס. יחד, באמצעות תשתית הענן Azure של מייקרוסופט והעדשה של סנאפצ'אט, הארגונים מביאים חווית 'נסה וקנה' וירטואלית באמצעות מציאות רבודה (AR) על מנת לאפשר ללקוחות לבצע את הקניות שלהם באיכות גבוהה יותר מכל מקום בעולם.

Hexa מרחיבה את חוויית המסחר התלת-ממדית לקונים שלה באמצעות  טכנולוגיית ה-AR החדשה של סנאפצ'ט, הנקראת 'lenses'. כל משתמש באפליקציית סנאפצ'ט יכול כעת למדוד בעצמו את הבגדים של שחקני ה-LA לייקרס, ולשתף את החוויה עם חבריו.

לפי נתוני הפדרציה האמריקאית לקמעונאות, שווי המוצרים שהוחזרו על ידי צרכנים בארה"ב הגיע ל-428 מיליארד דולר בשנת 2020, המהווים 10.6% מסך המכירות הקמעונאיות. באמצעות הטכנולוגיה שפיתחה Hexa רשתות השיווק יוכלו לפתור את בעיית החזרי המוצרים המוערכת במאות מיליארדי דולרים. לצד זאת, מומחים טוענים כי טכנולוגיית ה-AR תתפוס מקום משמעותי בעולם הקנייה המקוונת בשנים הקרובות, ולחזק את המכירות כתוצאה מכך. כשבימים אלה עולה הצורך למדוד ולנסות מוצר לפני קנייתו, Hexa יצרה פלטפורמה וצוות שעוזר ליצור, לנהל, להציג ולנתח את נכסי התלת-ממד של הלקוח מתחילתו ועד סופו.

יחיאל אטיאס, מנכ"ל ומייסד Hexa: " פתרונות התעשייה הנוכחיים מפספסים את הפוטנציאל הנמצא בלקוחות המעוניינים בקנייה מקוונת, שיתוף הפעולה עם מייקרוסופט וסנאפצ'ט יביא לעליית מדרגה משמעותית בתעשיית האי-קומרס והקנייה המקוונת. ב-Hexa, אנו מחויבים לצייד מותגים בפלטפורמת הדמיה תלת-ממדית שתגרום לשביעות רצון וביטחון של לקוחות במוצר שהם רוכשים".

מיטל שמיע, מנהלת הגלובליות של Microsoft for Startups : ״אנו במיקרוסופט מחפשים באופן שיטתי טכנולוגיות כמו Hexa על מנת להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית של המותגים והלקוחות משותפים שלנו, ובאופן אשר מקפיץ את חווית הקניה המקוונת לשלב הבא. עולם הקמעונאות ימשיך להשתנות במהלך השנים הבאות ככל שהמגיפה וגורמים אחרים ימשיכו להשפיע על הרגלי הלקוחות. כחלק מגמות המפתחות לשנת 2022, קמעונאים משתמשים בבינה מלאכותית בענן כדי לעבד כמויות גדולות של נתונים. מותגים אשר מעוניינים להגדיל את שביעות רצון הלקוחות תוך הפחתת עלויות פונים לבינה מלאכותית (AI) כדי לספר חווית משתמש מהשורה הראשונה. אנו שמחים לתמוך ב-Hexa עם תשתית הענן ושירותי הענן וה-AI של Azure. הטכנולוגיה הייחודית של Hexa מייצרת חווית קניה ייחודית תלת ממדית הנדרשת למותגים וקמעונאים כיום יותר מתמיד, תוך הסרת חיכוכים ועלויות מיותרות".

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן