fbpx

חברת NVIDIA משיקה גרסה חינמית לפלטפורמת ה-Omniverse שלה ב-CES

NVIDIA Omniverse for Creators - Key Visual
קרדיט: יח"צ

פלטפורמת NVIDIA Omniverse, שנוצרה לשמש כתשתית לפיתוח וחיבור עולמות וירטואליים תלת-ממדיים, תהפוך זמינה ללא תשלום למיליוני משתמשי כרטיסי המסך NVIDIA RTX או GeForce RTX – כך הודיעה NVIDIA בהכרזה וירטואלית שהתקיימה כחלק מכנס CES.

Omniverse, תוצר של 20 שנות פיתוח המשלבת פריצות דרך בגרפיקה, בינה מלאכותית וסימולציה, מאפשרת למעצבים, אמנים ויוצרים להשתמש במגוון יישומים ליצירה של עולמות וירטואליים תלת-ממדיים, תאומים דיגיטליים וסימולציות מדויקות פיזיקלית – ישירות מהמחשבים הניידים או מתחנות העבודה (Workstation) שלהם.

Omniverse מאפשרת ליוצרים להגביר את שיתוף הפעולה ביניהם, בין היתר עבור הדור הבא של האינטרנט במגוון תחומים: קמעונאות, בידור, יצירה ובענפי התעשייה. יצירת זירות שכאלה היא משימה מורכבת ודורשת לרוב שימוש במגוון רחב של כלי עיצוב בתלת-מימד. Omniverse מחברת בין כלי העיצוב השונים הללו כדי לאפשר יצירה משותפת של עולמות וירטואליים הניתנים להרחבה.

מאז הושקה בגרסת בטא אשתקד, הורדה Omniverse על ידי כמעט 100,000 יוצרים מסביב לעולם, המאיצים באמצעותה את פעילותם תוך שימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית, רנדור ופיזיקה הזמינות דרכה. הגרסה החדשה של Omniverse תכלול עדכונים שונים. כך למשל, Omniverse Nucleus Cloud תאפשר שיתוף בקליק אחד של קבצי Omniverse גדולים במיוחד, כמו למשל סצנות בתלת-ממד. המשמעות היא שיוצרים – גם אם הם נמצאים משני צידי הגלובוס – לא יידרשו להעביר אלה לאלה קבצים. שינויים שביצע יוצר אחד יופיעו מיד אצל יוצר אחר או אצל הלקוח בדומה לעבודה משותפת על מסמכים משותפים.

חידוש נוסף הוא Omniverse Audio2Face – כלי בינה מלאכותית פורץ דרך שמאפשר ליצור, באופן מיידי, אנימציה תלת-ממדית של פנים נעות בהתבסס על קובץ אודיו. הכלי מאפשר יצוא ישיר לתוכנת Epic MetaHuman Creator כך שיוצרים לא נדרשים עוד לבצע התאמה ידנית של תווי הפנים של הדמות בהתאם לקובץ האודיו; בינה מלאכותית היא שמבצעת את ההתאמות הנדרשות לתווי הפנים באופן אוטומטי.

יוצרים שמורידים את הפלטפורמה יוכלו לשתף את היצירות שלהם בגלריה וכן למצוא תוכן נוסף, שותפים, עצות והמלצות בפורומים מקצועיים, מדיום, טוויטר, יוטיוב, טוויץ' ודיסקורד.

כמו כן, NVIDIA הכריזה על עדכון לתוכנת היוצרים החינמית NVIDIA Canvas, שהיא חלק מכלי העיצוב והיצירה שב- NVIDIA Studio כדי להאיץ את התהליך היצירתי. כעת, יוצרים יוכלו להשתמש במודל הבינה המלאכותית GauGan2 כדי ליצור בעזרת בינה מלאכותית. האמנים יוכלו לבצע משיכות מכחול חופשיות וליצור קווים וצורות פשוטות, והבינה המלאכותית תהפוך אותן באופן מיידי לתמונות ריאליסטיות ברזולוציה גבוהה, תוך שימוש ב"חומרים" שונים כמו מים, אבן, שלג, הרים וזכוכית, קש, פרחים, בוץ ושיחים.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן