fbpx

חברת REE חושפת את Leopard: רכב הקונספט האוטונומי הראשון שלה המבוסס על פלטפורמה מודולרית חדשה

REE Leopard
REE Leopard. קרדיט: REE

REE אוטומוטיב, המפתחת פלטפורמה מודולרית מהפכנית לרכבים חשמליים ואוטונומיים, מודיעה על חשיפת רכב הקונספט האוטונומי הראשון שלה המבוסס על פלטפורמה מודולרית חדשה וייקרא ה- Leopard(נמר). רכב קונספט זה מיועד בראש ובראשונה לחברות המפעילות ציי משלוחים וענקיות קמעונאות וכן חברות טכנולוגיות המעוניינות לבנות רכבים אוטונומיים. שם הרכב החדש, ה-Leopard ניתן לו בגלל שהוא זריז, אלגנטי ובעל עוצמה מתפרצת. הרכב יוצג באופן רשמי בדוכן של REE ב-CES, תערוכת הטכנולוגיה המובילה בעולם, שם יוכלו המשתתפים לראות ממקור ראשון את מגוון האפשרויות הנרחב שהחברה הישראלית ושותפותיה יוכלו לספק לעתיד עולם התחבורה.

הטכנולוגיה הייחודית של החברה הישראלית מאפשרת חופש עיצובי מלא ללקוחות היכולים כעת לבנות ציי רכב אוטונומיים וחשמליים להובלת נוסעים ומטען, בהתאם למפרטים המדויקים שלהם עם מרחב פנימי ללא תחרות. בנוסף, הטכנולוגיה והפלטפורמות השונות של REE יכולות להשתלב בצורה חלקה עם כל מרכב ועל כל חומרה אוטונומית לנהיגה אוטונומית.

טכנולוגיית ה-REEcorner והפלטפורמות הייחודיות של החברה מספקות את התשתית האידיאלית עבור מגוון רחב של כלי רכב אוטונומיים, החל מ-e-pods ועד טנדרים ומעבורות, ומספקות אינטגרציה חלקה עם חיישנים, לידרים וחומרה אוטונומית. כלי רכב אוטונומיים וחשמליים שיפעלו תחת הכותרת Powered by REE יציעו יעילות  תפעולית חסרת תקדים ואת העלות הכוללת הנמוכה ביותר האפשרית.

רכב הקונספט LEOPARD הינו 3.4 מטר אורך ומסוגל לתמוך ב GROSS VEHICLE WEIGHT של עד 2 טון ומציג את המפרט הבא:

  • טכנולוגיית x-by-wire ב-REECORNERS לנהיגה ובלימה
  • גוף צר המאפשר ניתוב אופטימלי בדרכים
  • גישה מהירה ונוחה למטען
  • קיבולת בטריה של 50KwH
  • מהירות מקסימלית של 60MPH
  • ווליום של מטען עד 180ft3

דניאל בראל, מנכ"ל ושותף מייסד REE: "הנמר הוא רק דוגמא אחת לאפשרויות הרבות שמאפשרת הטכנולוגיה פורצת הדרך שלנו. דוגמא אחת שמציגה כיצד REE תענה על השאלה החשובה מכל – איך מביאים לאפס פליטות פחמן בענף המשלוחים, ענף שהולך וגדל מדי שנה עם נסיקת שוק הe-commerce. אנחנו בשלב האחרון של הפיכתנו למסחריים, ערוכים למלא את ספקטרום הדרישות של הלקוחות והשותפים שלנו ולהביא את הכל לאינטגרציה מלאה. אני גאה להוביל את REE אל עבר הגשמת היעדים האסטרטגיים שלנו אבל מעבר לכך, אני גאה בכך שאנחנו לוקחים חלק בעיצוב עתיד התחבורה העולמי אל עבר עולם נקי יותר למען עתיד ילידנו"

חברת REE פיתחה קונספט של רכב חשמלי שבו המתלים, המנוע, מערכת ההיגוי, הבלמים, החיישנים, מערכות בקרת הטמפרטורה וכל המערכות האלקטרוניות משולבות בתוך הגלגלים עצמם. המרכב עצמו הוא שטוח ופנוי לעיצוב בהתאם לדרישות של כל דגם. בגישה הזאת, מרכז הכובד של הרכב נמוך מאשר בכלי-רכב חשמליים סטנדרטיים, ולכן הרכב יותר יציב. הדבר מאפשר לייצר מכוניות בעלות ארבעה מנועים המעניקים לרכב שטח תאוצה מאפס ל-100 קמ"ש בתוך 3 שניות.

הטכנולוגיה ישימה לכלי רכב פרטיים ולכלי רכב כבדים, כמו משאיות השוקלות 10 טון ומיועדות לנסיעה בדרכי עפר. הפלטפורמה של רי מצוידת בגלגלים המכילים בתוכם את בולמי הזעזועים, המנוע החשמלי, הבלמים ומערכת ההיגוי, מה שמפנה שטח יקר לטובת הסעת מטען או נוסעים, מעניק גמישות גדולה יותר למתכננים, ומאפשר בניית מרכבים ייעודיים שקל לחבר או לנתק מהפלטפורמה.

טכנולוגיית REEcorner של REE משלבת רכיבי רכב קריטיים (כולל היגוי, בלימה, מתלים, מערכת הנעה ובקרה) במודול קומפקטי אחד הממוקם בין השלדה והגלגל. REE משתמשת בטכנולוגיית x-by-wire אמיתית כדי לשלוט בכל אחת מפינות הרכבים. טכנולוגיה מהפכנית זו של REE מאפשרת בניית פלטפורמות חשמליות מודולריות ושטוחות לחלוטין עם יותר מקום לנוסעים, מטען וסוללות – מרווח פנימי גדול ב-35% בהשוואה לרכבי בעירה פנימית או רכבי EV רגילים.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן