fbpx

בזק אונליין תשיק מועדון לקוחות לחברה צרכנית מובילה

Beautiful Asian woman using smartphone buying online shopping by

בשנים האחרונות, מועדוני הלקוחות האקסקלוסיביים תופסים תאוצה לעבר ליבו של הצרכן הישראלי. בעידן דיגיטלי שבו המידע נגיש וזמין, הצרכן אינו שבוי יותר בידיהן של החברות ובנקל ניתן לערוך השוואת מחירים כדי למקסם את התועלת האישית.

כפועל יוצא, מועדוני הלקוחות משקיעים משאבים רבים כדי להציע ללקוחותיהם מגוון מוצרים נרחב ובמינימום עלויות אך לא פחות חשוב מכך, הם מייצרים חווית קנייה ייחודית. פרסונליזציה, הצעות מכר מבוססות אישית, מבצעים והנחות לפי תחומי התעניינותו של הצרכן הישראלי, לצד מבצעים ייחודיים ואטרקטיביים הם הנתיב ללבו של הצרכן.

בזק אונליין השיקה מוקד שירות למועדון צרכנות עבור החברה הצרכנית הגדולה והמובילה בשוק, אשר יעניק שירות טלפוני ובתקשורת כתובה, לרבות תמיכה באתר האינטרנט של המועדון. השירות ניתן במגוון נושאים בהם, מידע כללי על המוצרים, מימוש ההטבות, ביטולי רכישות או זיכויים ותמיכה בלקוחות המועדון לפני הרכישה, במהלכה ואחריה.

לצורך הקמת המועדון הושקעו פיתוחים טכנולוגיים מבוססי ענן אשר מנתרים את מסע וחווית הלקוח בכל ערוצי ההתקשרות (אתר האינטרנט, צ'אט וטלפון) ומאפשרים לנציג השירות להעניק חווית שירות אישית, ייחודית ומבודלת, הממוקדת בצורכי הלקוח.

כדי להביא לרמת מומחיות גבוהה בקרב מקצועני השירות שלנו, פתחנו מערכת לניהול ידע התומכת בכל תהליכי הליבה.

מימי איבגי, סמנכ"לית חטיבת לקוחות מגזר ציבורי: אנו נרגשים מהכניסה לעולמות הצרכנות וגאים לייצר חדשנות פורצת דרך, תהליכית וטכנולוגית, שתוביל למצוינות בשירות ולחוויית שירות הוליסטית אשר מעניקה יתרון מובהק למועדון וללקוחותיו.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן