fbpx

רשת ויקטורי חתמה על הסכם יוזמה משותפת עם הסטארט-אפ הישראלי DRILL המפתח כלים טכנולוגיים בתחום הריטייל

tech indusrty

חברת הסטארט- אפ הישראלית דריל (Drill), המפתחת כלים טכנולוגיים אשר משפרים את התקשורת עם הלקוח בנקודת המכירה הפיזית ומובילים לצמיחת הרווחיות של רשתות קמעונאיות ויצרניות מזון ע"י AI ו-computer vision מודיעה היום (ב') על חתימת הסכם יוזמה משותפת (ג'וינט ונצ'ר), עם רשת הקמעונאות ויקטורי ועם חברות נוספות בתחום הקמעונאות .

הגיוס הראשוני, ( Round Seed) שמגיע לאחר שנתיים של צמיחה אורגנית בהן פעלה החברה כבוטסטראפ, יאפשר לחברה להאיץ את פיתוח הטכנולוגיות שלה ולתמוך בצמיחתה הגלובלית. החברה תרחיב את מרכז הפיתוח ואת מאגר הנתונים שלה ותאיץ את המחקר והפיתוח, על מנת להנגיש מידע מדויק לשיפור חווית הרכישה, תהליכי השיווק ומכירות בעולם הקמעונאות.

סכום ההשקעה של רשת ויקטורי בדריל עומד על 600,000 דולר ובתמורה תקבל נוספים מהון המניות של חברת דריל ללא תמורה. בסבב זה השקיעו מספר משקיעים נוספים מתחום הטכנולוגיה והקמעונאות. בימים אלה  פותחת דריל  סבב גיוס של כ15 מיליון דולר לטובת האצת הטכנולוגיה ופריצה לשווקים חדשים.

היזמיות. צילום: דור בורוכוב

הטכנולוגיה שפיתחה דריל, ליצרנים בתחום מוצרי הצריכה  (CPG) ורשתות מזון קמעונאיות לשפר את מסע הלקוח בחנות הפיזית ולהגדיל את שורת הרווח שלהם במאות אחוזים, בכך שהיא מספקת להן נתונים שעד היום הלכו לאיבוד. טכנולוגיה זו תאפשר לשוק הקמעונאות הבינלאומי לשפר את תהליכי השיווק והמכירות הנאמדים כיום במאות מליארדי דולרים.

באמצעות פתרונות ראייה ממוחשבת שפיתחה, לצד למידת מכונה ובינה מלאכותית, מסייעת drill לקמעונאיות להגדיל את מחזורי המכירות, להפחית עלויות תפעול ולשפר את חווית הקניה של הצרכן.
בישראל סיימה החברה פיילוט ב-30 סניפים של רשת ויקטורי והיא עובדת על פרויקטים נוספים עם הקמעונאיות הגדולות בעולם.

"החזון שלנו הוא להפוך את האתגרים שמתמודדים איתם הקמעונאים והיצרנים – להזדמנויות עסקיות ולצרכנות נבונה יותר, על ידי הנגשת מידע שיעזור להן לתקשר טוב יותר עם הצרכנים", אומרת לנור דניאל, מייסדת שותפה בדריל "זה אבסורד שעולם המסחר הדיגיטלי התקדם בצעדי ענק ואילו חנויות פיזיות שמהוות 80% מהשוק הן אלה שנשארו מאחור. האתגר שמרגש אותנו הוא להביא את היכולות שקיימות היום באונליין לאופליין ולייצר פלטפורמה שכל חברה בינלאומית קמעונאית ו/או יצרנית תוכל להשתמש בה בכל זמן ומכל מקום"

"היום הטכנולוגיה מאפשרת לנו להגיע לנתונים מדויקים בעלי ערך רב מנקודת המכירה הפיזית, נתונים שעד היום הלכו לאיבוד. בשבילנו כל פיסת מידע שלא נחשבה בעלת ערך בעבר, הינה רכיב משמעותי בפאזל שבעזרתו אנו מפיקים תובנות מבוססות מדע ואינטליגנציה מלאכותית ובכך אנו מסייעים לצרכנים ולקמעונאיים לבצע רכישות מושכלות ומותאמות אישית" אומרת סיון פרידמן-יוסף, מייסדת שותפה ומנהלת המחקר בדריל

אייל רביד מנכ"ל רשת ויקטורי הוסיף: "חדשנות, פיתוח וחווית הלקוח הן חלק בלתי נפרד מהדי אן איי שלנו בויקטורי וזה מה שחיפשנו גם תמיד בחברות אחרות איתן שיתפנו פעולה. מכאן נולד גם החיבור המיידי בינינו לבין חברת דריל שהמחקר והטכנולוגיה שלה פורצת דרך ברמה הבינלאומית ושבניסוי שעשתה בחממה שהקמנו יחד ראינו כבר תוצאה בדמות השפעה של עשרות אחוזים על הקטגוריות שנבדקו. אני משוכנע שלא רחוק היום בו דריל תעורר עניין בקרב חברות ענק בכל העולם"

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן