fbpx

חברת OVERWOLF משיקה קרן יוצרים בסך 50 מיליון דולר לתמיכה ביוצרי מודים, יוצרי אפליקציות למשחקים, וחברות משחקים

OVERWOLF Evergreen 1 a
קרדיט: OVERWOLF

אוברוולף בנתה פלטפורמה כוללת המאפשרת ליוצרי תוכן לבנות, להפיץ ולייצר רווחים מאפליקציות ומודים למשחקים. החברה הכריזה היום על השקת ה-Overwolf Creator Fund: קרן בשווי 50 מיליון דולר אשר תוקדש כולה לתמיכה במערך של חוויות הגיימינג הנוצרות על ידי הקהילה. הקרן החדשה תתמוך בעבודות ובפרוייקטים של יוצרי אפליקציות למשחקים, יוצרי מודים, וכן חברות משחקים המתכננות לשלב מודים בתוך כותרים חדשים שהן מפתחות.

אוברוולף מאמינה שחוויות הנוצרות על ידי קהילת היוצרים הן המפתח להארכת חיי המדף וליצירת עניין מתמשך בקרב השחקנים. ביטוי ישיר לכך הוא המונח "In-Game Creator", אותו טבעה החברה כדי לתת שם לדור החדש הזה של יוצרי התוכן, אשר בונים אפליקציות ומודים למשחקים.

מעבר לתמיכה כלכלית, חברות המשחקים יקבלו גם שירותי חונכות, האצה ושיווק.

בנוסף למתן תמיכה ליוצרי תוכן למשחקים, הקרן החדשה תשקיע גם בחברות משחקים המפתחות כותרים שכבר משלבים בתוכם מודים שנוצרו על ידי הקהילה. תיתכן גם השקעה ישירה ביוצרי תוכן המייצרים מודים עבור חברות משחקים אלו, כדי לחזק את שני צידי המערך. לאחרונה, הכריזה אוברוולף על CurseForge Core, פלטפורמה שתאפשר לחברות משחקים להטמיע מערכות קוד פתוח ולתת לשחקנים לחקור, לגלות, ולהתקין מודים תוך כדי משחק, בכל הפלטפורמות האפשריות.

בנוסף להון, לחברות המשחקים תהיה גישה מוקדמת ל-CurseForge Core, ובכך יוכלו להטמיע מודים בקלות ובבטחה במשחקים החדשים שלהן, מבעוד מועד.

"חוויות גיימינג שנוצרות דרך הקהילה הן ניצחון לכל הצדדים המעורבים. שחקנים נהנים מאפליקציות ומודים למשחקים, שהופכים את חוויית המשחק שלהם להרבה יותר מרגשת; היוצרים של האפליקציות והמודים האלה נהנים מהאפשרות להפוך את התשוקה שלהם למקצוע ולייצר הכנסה שוטפת מיצירותיהם; וחברות משחקים נהנות מהאפשרות להעצים את המשחקים שלהן בעזרת שחקנים מוכשרים ונלהבים, שמייצרים תוכן למשחקים אלו, ובכך ממקסמים את חיי המדף שלהם, ואת העניין והמעורבות של השחקנים בהם," אמר מנכ"ל ומייסד שותף באוברוולף, אורי מרשנד. "במילים פשוטות, חוויות גיימינג שנוצרות על ידי הקהילה הופכות להיות חלק משמעותי מעולם הגיימינג. חברות משחקים שירצו לשגשג ולהצליח בעידן החדש הזה של הגיימינג ייצטרכו לרתום את כוחה של הקהילה כדי לעשות זאת. אנחנו נרגשים להשיק את הקרן החדשה הזו, ולהניח את התשתית לעידן חדש של השתתפות ביצירת חוויות גיימינג במשחקי AAA; ואנחנו שמחים מאד להיות מסוגלים לתמוך בשני צידי המערך – גם ביוצרי התוכן למשחקים וגם בחברות המשחקים עצמן.

Stray Bombay, חברת משחקי קו-אופ בראשות צ'ט פליצ'ק, היא הראשונה לקבל מימון מקרן היוצרים של אוברוולף. החברה תטמיע את CurseForge Core בתוך המשחק הראשון שלה, The Anacrusis. מדובר במשחק יריות מגוף ראשון, קו-אופ ל-4 שחקנים, שתוכנן כבר מהיסוד להיות גם משחק וגם מרחב חברתי. הכותר צפוי להיות מושק ברבעון הרביעי של 2021.

"אנחנו נרגשים לעבוד עם אוברוולף, שכן הם חולקים איתנו את החזון של תוכן המיוצר ע"י משתמשים. הם מבינים את החשיבות של שילוב תוכן כזה בתוך המשחק – גם מודים, גם מפות וגם היבטים קוסמטיים. מבחינתנו, זה הרבה מעבר לסתם להוסיף תוכן למשחק – מדובר בהעצמה של יוצרים ובעידודם להיות מעורבים ולקחת חלק פעיל בפיתוח של המשחקים שהם אוהבים," ציין פליצ'ק.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן