fbpx

קרן Capital One מגדילה את השקעתה ב-Lightico ומובילה גיוס נוסף של 14 מיליון דולר לסבב B

lightco workers
עובדי חברת לייטיקו צילום סלפי של שותף מייסד ומנכל החברה צביקי בן ישי.

חברת הסטארט אפ לייטיקו (Lightico) המובילה בפיתוח הדור הבא של מערכות דיגיטליות לאינטראקציה עם לקוחות פרטיים, הודיעה היום על גיוס נוסף של 14 מיליון דולר לסבב B בהובלת Capital One Ventures שמגדיל את הסבב ל-27 מיליון דולר. לסבב זה הצטרף בנק הפועלים.

זו היא ההשקעה השנייה של Capital One Ventures בלייטיקו תוך פחות משנה אחרי שהבנק עצמו הטמיע את הפתרון של לייטיקו לדיגיטליזציה של האינטראקציות שלו עם לקוחותיו. בסבב B השתתפו גם Oxx, Harmony, Lool Ventures, Crescendo Venture Partners, Mangrove Capital Partners ו-Spinach Angels.

לייטיקו מעסיקה כיום כ-100 עובדים ועובדות במשרדיה בתל אביב ובארה"ב. בעקבות גיוס ההון והביקוש הגובר לפתרונותיה ברחבי העולם, החברה תגייס בחודשים הקרובים כ-30 עובדים ועובדות נוספים ובמהלך השנה הבאה היא מתכננת להכפיל את מצבת העובדים בישראל להיקף של 200 עובדים ובהם: מפתחים, אנשי מכירות, שיווק ומוצר. כדי לתמוך בגידול הצפוי בפעילות החברה, מרחיבה לייטיקו את משרדיה בתל אביב. החברה מגייסת בין השאר מפתחים ומפתחות בתחומים: Frontend, Backend, Fullstack, מומחי אוטומציה, QA, וכן אנשי מכירות, שיווק, מוצר ותמיכה טכנית.

פלטפורמת הענן של לייטיקו להשלמת תהליכים דיגיטליים (Digital Completion Cloud) בשוק ה-B2C מאפשרת לחברות לאסוף חתימות דיגיטליות של לקוחות פרטיים, לאסוף מסמכים, לבצע זיהוי ואימות משתמשים לקבל תשלומים ולבצע פעולות נוספות דרך חלון צ'אט מאובטח ומשותף הזמין דרך הדפדפן בכל מכשיר נייד של הצרכן. התהליך מתבצע בנוחות ובקלות, לדוגמה, במהלך שיחה של סוכן עם לקוח ניתן להחתים את הלקוח על הסכם הלוואה או עסקת רכש כלשהי כשהתהליך כולו, שבדרך כלל הוא איטי ומסורבל, מתבצע בנוחות ללא צורך באימיילים, הדפסות, סריקות או ביקור בסניף.

ההון שגויס יתמוך בפריסה העולמית של פתרון הענן של לייטיקו להשלמת המסע הדיגיטלי, המאיץ באופן משמעותי את מהירות ושיעור ההמרה של אינטראקציות של חברות עם לקוחות פרטיים. הפלטפורמה הממוקדת בצרכן הסופי וביכולות עבודה מרחוק מחליפה מסעות 'סגורים', מנותקים ואיטיים שאינם עולים בקנה אחד עם ציפיות הצרכנים הרגילים לחוויה 'אמזונית' רציפה וחלקה בכל

תחום בחייהם. יתרה מכך, ההתמקדות בלקוח הפרטי מספקת חוויה איכותית יותר לעומת פתרונות לחתימה דיגיטלית עבור המגזר העסקי (B2B) שנולדו לסביבת PC ומתמקדים בחתימה על חוזים בין עסקים ב-PDF.

צביקי בן ישי, מייסד משותף ומנכ"ל לייטיקו: "במהלך 18 החודשים האחרונים חווינו צמיחה מדהימה בשיעור של 230% בביקוש לפתרונות החברה ומספר הלקוחות הפרטיים שהשתמשו במערכת הגיע ל-15 מיליון בארה"ב ובאנגליה במהלך 2020. יתרה מזאת, הערך הטמון בהשלמה מהירה של המסע הדיגיטלי בחברות המשרתות צרכנים פרטיים הוכח פעם אחר פעם במדדי החזר השקעה. אנו נרגשים מכך ש-Capital One Ventures ממשיכה לקחת חלק בחזון שלנו שחותר לבניית מסעות לקוח שניתן להשלימם באופן דיגיטלי ויעיל וללא כל מאמץ ולהפוך אותם למציאות".

"Capital One חותרת לספק באופן שיטתי את החוויה הדיגיטלית האיכותית ביותר האפשרית ללקוחותיה ולייטיקו הייתה שותפה רבת ערך בשימור מעמדה של חטיבת מימון הרכב של הבנק בחזית התעשייה", מסר סטיב בראסקאמפ, סגן נשיא בכיר, חטיבת מימון הרכב של Capital One.

אדם בולטין, שותף, Capital One Ventures: "פתרונות מסורתיים לחתימות דיגיטליות ולהסכמים דיגיטליים לא נבנו עבור מיליוני אינטראקציות של צרכנים פרטיים (B2C) המתרחשות מדי יום. כיום, חברות צריכות להציע מסעות מקצה לקצה (end-to-end), מתחילתם ועד סופם, שעומדים בציפיות הלקוחות ומאפשרים להם לעשות כל דבר – החל בהלוואה לרכישת מכונית וכלה בהגשת תביעה ביטוחית – באמצעות מספר לחיצות במכשיר הסלולרי. ההשקעה שלנו בלייטיקו היא תולדה של הערך הגדול שהפלטפורמה שלה הציגה, הקצב הגובר של אימוץ הענן שלה להשלמת המסע הדיגיטלי ופוטנציאל השוק האדיר שלו".

לייטיקו מאפשרת ללקוחותיה לשפר את חוויות לקוחותיהם ואת יעילותן באמצעות זירוז תהליכים, שיעור השלמת תהליכים גבוה יותר של עסקאות ושיפור במספר לקוחות ממליצים (NPS) – המשפיעים כולם על השורה התחתונה של העסק. בין הלקוחות ניתן למצוא חברות ביטוח, מוסדות פיננסיים כמו Capital One, MetLife ו-GlaxoSmith. השירות משתלב בתהליכים עסקיים של חברות דרך API או באמצעות אינטגרציה עם מערכות עסקיות כמו Salesforce ו-Nice InContact.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן