fbpx

חדש: פתרון הגנה על מתקפות דוא"ל, המספק מענה להונאות בעולם הביטוח

Hacker working in the darkness

מי שעוסק בענף הביטוח, בין אם הוא בחברת ביטוח, סוכנות ביטוח או בית השקעות, יודע שרוב מכריע של התהליכים מבוצע באמצעות הדואר האלקטרוני – בקשות להעברת קופות וקרנות פנסיה, תביעות ביטוח, העברת קבצים שונים, תיקוני טעויות ועוד. מן הצד השני, הדואר האלקטרוני מהווה את הפירצה הגדולה ביותר עבור עברייני סייבר – 92% ממתקפות הסייבר כיום מתחילות בהודעת דואר אלקטרוני עם שתילת קוד או קובץ זדוני, מתקפת כופר או הונאת פישינג.

חברת הסטארט אפ הישראלית סייברנייט (CyberNite) השיקה פתרון הגנת דואר אלקטרוני ייחודי ושונה מן מפתרונות הגנת דוא"ל אחרים, המספק הגנה מפני מתקפות והונאות דרך דואר אלקטרוני ומהווה פתרון אידיאלי לחברות וסוכנויות ביטוח, העושות שימוש נרחב בדואר אלקטרוני.

הפתרון שפיתחה סייברנייט עובד ברמת המשתמש ומתריע בפניו ובפני מנהלי האבטחה בארגון במקרה שהוא מקבל מייל חשוד כמסוכן. הפתרון לומד את התנהלות העובד ואת דפוסי פעילותו וכן את מבנה וסוג ההתקשרויות של העובד ומזהה ברמה האישית דפוסי כתיבה ומשלוח הודעות. כך שאם עובד מקבל מייל בסגנון כתיבה שונה או בשעה לא שגרתית, ממקום שהוא לא אמור להיות בו או מכתובת מייל שונה, המערכת תדע להתריע על האנומליה, לחסום אותה ולדווח לאבטחת המידע בשילוב ניהול דו שיח חכם עם המשתמש וקביעת רמת הסיכון. באמצעות טכנולוגיות לימוד מכונה ובינה מלאכותית אנו מפתחים לכל אדם פרופיל ייחודי, היודע לאתר דפוסי שימוש חריגים, כולל בסגנון ובנימת הכתיבה.

לדברי ינון גולן, מנהל פעילות ויזואל  סקיוריטי חברת  ההפצה של סייברנייט בישראל, "חברות ביטוח משתמשות יום יום בדואר האלקטרוני לביצוע פעולות ותהליכים משמעותיים, החל מתביעות ביטוח ועד הפקדת כספים לקרנות שונות. מתקפות הכופר והפישינג הפכו למתוחכמות וקשה לזהות מתקפה כזו גם אם לימדו אותך את הכללים וכאן נכנסת הטכנולוגיה שלנו לתמונה ונותנת את האזהרה אוטומטית. המערכת של סייברנייט יודעת לזהות מתקפות פישינג לפי סגנון ההודעה ולזהות שמייל נשלח ממתחזה על פי סגנון הכתיבה של אותו אדם.

גולן מוסיף כי מי שמתקין את סייברנייט מקבל במקביל כלי לאימון העובדים להתמודד עם מתקפות פישינג עם אפשרות לבחון את העובדים בתרחישים שונים של פישינג, אימונים שהם בגדר חובה בגופים הכפופים לרגולציה. בנוסף, המערכת יודעת לזהות שפה לא ראויה בדואר אלקטרוני ובכך להתריע על התעמרות בעובדים, הטרדות מיניות וכדומה.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן