fbpx

חברת הרץ הטמיעה את פתרון הגיבוי של Veeam

Server room

חלפו הימים בהם אנשים עמדו בתור שעות על מנת לשכור רכב, היום כל הלקוחות מבצעים את ההזמנה ואת התשלום באמצעות פלטפורמות אונליין. גם החדירה המאסיבית של טלפונים חכמים לשוק והגידול במספר הטיסות, לפחות עד שנכנסה הקורונה לחיינו, השפיעו על הגידול המואץ של חברת הרץ.

היום, כדי למלא אחר צורכי הלקוחות, לעובדי הרץ חייבת להיות גישה מהירה ותמידית למערכות ה- IT, כולל מערכות CRM ו- ERP המושתתות  ברובן על שרתי אורקל ושרתי SQL של מיקרוסופט.

"האתגר שלנו היה להבטיח זמינות של מערכות קריטיות" אומר אסף פריד, מנהל הסיסטם בהרץ ישראל. "הפתרון המסורתי איתו עבדנו היה איטי מדי לגיבוי המכונות הווירטואליות (VMs) והשחזור שלהן היה בלתי אמין. בנוסף הוא לא סיפק לנו שחזור גרנולרי, עובדה שהשפיעה על האטה נוספת בתהליך אשר נתנה אותותיה על העסקים שלנו."

מאז ההטמעה של Veeam נהנית הרץ מפונקציונליות שלא היתה קיימת בפתרון המסורתי. הגיבוי המהיר מאפשר לבצע  גיבויים תכופים יותר, המספקים לצוות נקודות נוספות לשחזור, והיכולת לבצע שחזור גרנולרי מצמצמת את הזמן בו הצוות עסוק בשחזור של אייטמים אינדיבידואלים ב- SQL ובאורקל.  במקרה של אסון יכולה החברה לעבור לעותק שנמצא באתר ה- DR, לחזור לאתר היצור ולאתחל את העסקים מחדש במהירות.

"Veeam מניבה להרץ יתרונות רבים ומובהקים, ביניהם: הגנה על כל מערכות ה- IT הקריטיות שתומכות בפעילות השכרת הרכב, האצת הגיבוי ב- 83% והאצת מהירות השחזור ב- 92%" אומרת ורד ליברמן, מנהלת אזורית MED ב- Veeam. "אני שמחה שהרץ נתנו לנו את ההזדמנות לעזור להם וגאה בהישגים המשותפים שלנו."

לסיום מציין פריד יתרון משמעותי נוסף: "Veeam חוסכת לנו 500 שעות שנתיות של ניהול הגיבוי ו- 25% מן העלויות השנתיות של ה- IT. למעשה ההבדל בין גיבוי מסורתי ל- Veeam זה כמו לרכוב על אופנים במקום לנסוע ברולס-רויס."

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן