fbpx

מגדל ביטוח: מערכת חדשה תאתר תקלות בערוצים הדיגיטליים

מגדל ביטוח השלימה בימים אלה הטמעה של מערכת חדשה בשם Application Centric insight, שנועדה לאתר ולנטר בזמן אמת ובתוך דקות ספורות הפרעות גישה וכשלים חבויים ברשתות התקשורת שלה. מגדל, מחברות הביטוח הגדולות בישראל, מטפלת בכ- 2.5 מיליון לקוחות ומעניקה מערך שירותים ותמיכה לכ- 14 אלף סוכני ביטוח ועוד אלפי משתמשים חיצוניים.

המערכת, שמבוססת על פתרון Full Stack Monitoring של חברת UILA האמריקנית, הוטמעה על ידי חברת בינת אלקטרוניקה מקבוצת רד בינת – נציגתה הבלעדית של UILA בישראל, בהיקף של מאות אלפי שקלים.

תעבורת הרשת של מגדל כוללת כ- 400 אפליקציות שונות, רובן וירטואליות המצויות בענן וב- On-premises, הטמעת המערכת תוביל להתייעלות רבה בזיהוי בעיות גישה בשלל היישומים וערוצי ההפצה הדיגיטליים שהיא מפעילה. המערכת אף תתממשק לכלל הפעילויות העסקיות הנתמכות על ידי צוותי ה- IT השונים (תשתיות, יישומים, וולידציה, DB, SYSTEM) ותשפר את שיתוף הפעולה ביניהם כאמצעי לפתרון מהיר לטיפול בבעיות.

תמי אוחנה-קול, המשנה למנכ"ל מגדל ומנהלת חטיבת טכנולוגיות של החברה, אומרת ש- 30% מהפניות לחברה הן בערוצים דיגיטליים, נתון שנמצא בגידול מתמיד, ומכאן הצורך להבטיח פעולה תקינה של רשת התקשורת של החברה. "אנו מודים לבינת על ההטמעה המוצלחת של המערכת. מגדל ביטוח מובילה את הדיגיטציה בקרב חברות הביטוח, הייתה הראשונה להשיק אפליקציה מתקדמת לשימוש לקוחות החברה והיחידה להשיק אפליקציה לשימוש הסוכנים, שתיהן מאפשרות לבצע מגוון גדול מאוד של פעולות אונליין".

שניר הופמן, ארכיטקט התשתיות במגדל טכנולוגיות, הוסיף כי "בחברה גדולה כמו מגדל, התשתית מחולקת למספר צוותים תומכים וכאשר מתעוררת בעיה באחד היישומים או ערוצי ההפצה, הקורלציה בין הצוותים חשובה מאוד. המערכת של UILA תאפשר לנו לדעת מה קורה עם כל יישום ועם כל רכיב ברשת, בכל רגע נתון".

הופמן, שהוביל את תהליך ההטמעה, ציין כי מערכות הניטור הקודמות שהשתמשה בהן החברה, חסרו את הקישורים הלוגים המלאים שסייעו להצביע על מקור הבעיה. "המצב הקודם השפיע לרעה על אופן הטיפול וזיהוי הבעיות, ובעיקר גזל זמן עבודה יקר מצוותי ה- IT השונים של החברה".

לדברי אבי בראל, מנכ"ל חברת בינת אלקטרוניקה, מערכת ה-  Application Centric insightתוטמע בתקופה הקרובה בחברות נוספות בישראל כדי להציע חוויית משתמש גבוהה יותר ללקוחות, ולקצר את זמני ההמתנה בעת טיפול בבעיות של ביצועי יישומים תשתית מחשוב ורשת. "אנו מודים לחברת מגדל ביטוח על האמון שנתנה במערכת ובצוות המלווה ומקווים ביחד לצעוד לקראת האתגרים הבאים".

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן