fbpx

חברת Voicenter הטמיעה מערכת תקשורת בענן לחברת זיג-זג שרותי דיוור ולוגיסטיקה

חברת Voicenter, המתמחה בפתרונות תקשורת מבוססי ענן למגזר העסקי, הטמיעה מערכת תקשורת מתקדמת בענן בזיג-זג שרותי דיוור ולוגיסטיקה, בהיקף של עשרות אלפי שקלים.

זיג-זג שרותי דיוור ולוגיסטיקה הינה חברה המספקת שירותי משלוח בפריסה ארצית מדן ועד אילת באמצעות שמונה סניפים ומעל למאתיים שליחים, המספקים שירות משלוחים תוך 24-48 שעות. עם התפתחות הסחר האלקטרוני בישראל הפכה זיג-זג לאחד השחקנים המשמעותיים בתחום ונחשבת לאחת החברות המהירות עם שירות וטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם.

פתרון התקשורת על גבי פלטפורמת ענן מגובה של Voicenter , שהוטמע בזיג-זג הותאם במיוחד לתצורת העבודה הייחודית והמוגבלת בלוחות זמנים קשוחים, בדגש על הצורך בקיצור זמני המענה וחווית הלקוח, תוך כדי שימוש באינטגרציה בין מספר מערכות מידע המייעלות את ההתמודדות בתחום המשלוחים וקיצור זמני השילוח.

גולן אשטן, מנכ"ל Voicenter מוסר: "Voicenter מוקירה את העובדה שחברת זיג-זג המוכרת בזכות איכות השירות והחדשנות הטכנולוגית בתחום הדיוור והלוגיסטיקה הצטרפה אל המהפכה. כל זאת תוך כדי שימת דגש על טכנולוגיה מובילה לניהול ומתן שירות מתקדם ואיכותי יותר. זוהי עוד הוכחה לכך שהשוק בשל מתמיד לאמץ טכנולוגיות SaaS המבוססות ענן".

ערן אמרג'י, מנהל שיווק ומכירות Voicenter הוסיף: "קשת הפתרונות שפותחו ע"י Voicenter מספקות מענה אופטימאלי לצרכים של לא מעט ארגונים באמצעות מערכת תקשורת מרכזית רב-ערוצית הממוקדת בצרכים הישירים של משתמשי הקצה בפרט ושל הארגון בכלל. העובדה שהפתרונות מייתרים את הצורך במספר מערכות נפרדות, כשלכל אחת פעילות משלה, מאפשרת לייעל תהליכים עסקיים וניהוליים כאחד. אין ספק כי הפתרון שסופק לזיג-זג וללקוחות רבים אחרים, משתלב במחויבות שלנו להוביל את החדשנות בשוק בו אנו פועלים ולהמשיך לייצר יתרונות תחרותיים ללקוחותינו"

מיקי כהן מנהל מערכות מידע וטכנולוגיה בזיג-זג: "הדרישות שלנו בזיג-זג, משלבות הן מאפייני שרותי דיוור, כמוקד הזמנות טלפוני ומחלקות שירות תומכות עם זמינות גבוהה במיוחד, אשר חייבות להיות מעודכנות בזמן אמת במידע מדויק על סטטוס של כל משלוח ומשלוח, והן מאפייני לוגיסטיקה ובקרה המאפשרת לתפעל באופן יעיל למעלה מ-200 שליחים, הפזורים בפריסה ארצית בשמונה סניפים.

לאחר תקופה ארוכה של חיפוש אחר מוצר תקשורת שיקיף את כל הדרישות בהתאמה מושלמת, מצאנו את חברת וויסנטר כשותפים נאמנים, אשר באמצעות מגוון פתרונות המוצר שלהם, עמדנו באתגרים הטכנולוגיים של הארגון, והטמענו מערכת תקשורת מקיפה ורחבה, המאפשרת לנו לעמוד בשורה הראשונה של טכנולוגיות התקשורת והשירות".

"בעזרת הפתרון החדשני של וויסנטר הצלחנו להטמיע כלי בקרה וניטור מלאים על מערך שירות הלקוחות שלנו הכולל עשרות נציגים, אשר יחד עם כלי ה-BI הייעודיים לקול סנטר מאפשרים לנו לקבל החלטות ניהוליות באופן מושכל. כמו כן, שירות המובייל בענן החדשני המשלב אינטגרציה למערכות המידע יחד עם שימוש במנוי הסלולרי כחלק מהמרכזייה, נותן לנו את היכולת הטכנולוגית לנהל את כל מערך השליחים תחת קורת גג אחת וכך לבקר ולשפר את התקשורת הפנים והחוץ ארגונית".

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן