fbpx

Oracle מכריזה על פתרון ייחודי שיביא את הענן הציבורי לשרתים של הלקוח

בהמשך לדרישה גדולה מלקוחות, אורקל (Oracle) מכריזה על שירות אזור ענן (Region) ייעודי אצל הלקוחות – Dedicated Region Cloud@Customer. לראשונה בתעשייה, אזור ענן בניהול מלא שמביא את כל שירותי הדור השני של ענן הציבורי של Oracle, אל הדאטה סנטר של הלקוח. השירות כולל גם את בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל ויישומי ה-SaaS. עלות השירות ההתחלתית היא החל מ-500,000 דולר לחודש.

בפתרון זה, ארגונים ייהנו בדיוק מאותו מערך מלא של שירותי ענן מודרניים, ממשקי API, הסכמי SLA מובילים בתעשייה, יחס מעולה של ביצועים-מחיר ורמות האבטחה הגבוהות ביותר הזמינות באזורי הענן הציבורי של אורקל, וכל זאת בדאטה סנטר של הארגון. הפתרון אידיאלי לעסקים שנדרשים לעמוד ברגולציה מרובה או בדרישות אבטחה גבוהות, עמידה בשיהוי (Latency) נמוך וכן גם לעסקים שנדרשים לאחסן את המידע בקרבת הלקוח (Data Residency).

בשנים האחרונות, אימוץ הענן הציבורי הפך למקובל בארגונים, כיוון שמודל ה-'תשלום לפי שימוש' היה מאוד אטרקטיבי לעסקים רבים לצד יכולות הגמישות (סקלביליות) והאג'יליות של הענן. עם זאת, מרבית העסקים צופים שימשיכו להפעיל חלק מעומסי העבודה שלהם בדאטה סנטרים שלהם (On-Premise) בעתיד הנראה לעין. התוצאה היא ביקוש גבוה מצד הלקוחות לארכיטקטורה היברידית, שתאפשר את אותם שירותים ופונקציונליות וכן מעבר פשוט של יישומים בין סביבות הענן הציבורי והדאטה סנטר שלהם.

עם זאת, עד היום, אף פתרון לא הצליח לגשר על הפער בין סביבות הענן ציבורי ואתר הלקוח. פתרונות מקומיים מספקי ענן אחרים מאפשרים רק חלק קטן מאוד מהשירותים הזמינים דרך אזורי הענן הציבוריים של הספקים. עם ההכרזה היום, אורקל מעמידה לרשות לקוחותיה את כל שירותי הענן שלה גם באופן מקומי, כך שארגונים יוכלו להשתמש בשירותי הענן של Oracle בכל מקום שבו הם זקוקים להם – בענן, באתר הלקוח, או באמצעות Dedicated Region Cloud@Customer.

"לקוחות Enterprise אמרו לנו שהם רוצים לקבל את החוויה המלאה של ענן ציבורי גם באופן מקומי (on premise), כולל גישה לכל שירותי הענן של אורקל, כדי להריץ את עומסי העבודה החשובים ביותר שלהם". "עם אזור ענן ייעודי Dedicated Region Cloud@Customer , ארגונים ייהנו מכל שירותי הדור השני של הענן שלנו בדאטה סנטר שלהם, כולל בסיס הנתונים האוטונומי. למתחרים שלנו אין פתרון מקביל של אזור ענן ייעודי הפועל מקומית".

קליי מגוארק (Clay Magouyrk), סגן נשיא לפיתוח, ענן אורקל

הענן הייעודי החדש כולל יכולות ניהול מלאות וגישה לתכונות ושרותים חדשים מיד כשהם הופכים לזמינים בענן הציבורי של אורקל. הענן הייעודי מאפשר בידוד חזק (isolation) לדאטה של הלקוח, כולל את כל ישומיי ה-API, שנשארים מקומיים בדאטה סנטר של הלקוח, ומספק את רמות האבטחה הגבוהות ביותר. בנוסף, השירות מאפשר הפעלת מוצרי Oracle SaaS בצורה חלקה, כולל ERP-Financials, HCM (ניהול משאבי אנוש), SCM (ניהול שרשרת אספקה) ו-CX (חווית לקוח).

כך, השירות החדש של אורקל ממנף בצורה מיטבית את פתרון הענן ההיברידי הפופולרי. מצד אחד, הלקוחות של אורקל נהנים מכל שירותי הענן הציבורי ואף משתמשים בענן הציבורי ומצד שני, יש בידיהם את כלל השירותים של אורקל גם בדאטה סנטר שלהם. בנוסף לכך, הלקוחות משלמים רק עבור השירותים שהם צורכים, על בסיס אותם מחירים נמוכים וצפויים המוצעים באזורי הענן הציבורי של אורקל.

"עם השקת הענן הייעודי Dedicated Region Cloud@Customer, אורקל מעבירה נתח מהענן הציבורי שלה לדטה סנטרים של הלקוחות מבלי שהדבר יהיה כרוך בשינויים, התאמות או מגבלות". "זהו כיוון חדש עבור ספקי ענן ציבורי, שבעבר הציעו וריאציות מוגבלות בלבד מקטלוג הענן הציבורי המלא שלהם כחוויה מקומית. Oracle Dedicated Region Cloud@Customer מביא את מלוא היכולות של תשתית הענן של אורקל ושל יישומי ה-SaaS של אורקל, כולל יותר מ-50 שירותים שונים, אל הדאטה סנטר של הלקוח. זה מביא יחד יכולות של ענן ציבורי עם עמידה רגולציה מקומית, שיהוי (latency) ויתרונות של מיקום לצד אתר הלקוח – מה שיכול לשנות את כללי המשחק (game changer) במאמציהם של ארגונים העוברים טרנספורמציה דיגיטלית בקנה מידה גדול. דיפק מוהאן, מנהל מחקר ב-IDC.

ארגונים גלובליים מאמצים את Oracle Dedicated Region Cloud@Customer

Nomura Research Institute (בקצרה: NRI) הינה החברה הגדולה ביותר לייעוץ ומחקר כלכלי ביפן. "עם Oracle Dedicated Region Cloud@Customer, אנחנו יכולים להשתמש בOracle Exadata  כשירות ענן ולהגיע לאג'יליות גבוהה יותר, כמו הרחבה seamless, ושמירה על זמינות גבוהה באותה רמה כמו בדאטה סנטר המקומי שלנו (on premises), אומר טומושירו טאקמוטו, מנהל בכיר ב-NRI.

"הפתרון, שמיושם בדאטה סנטר שלנו, מאפשר לנו לא רק להפיק דוחות לתקינת SOC2 המבוסס על סטנדרטי האבטחה היפנים למוסדות פיננסיים, אלא גם  מאפשר לנו גישה לשירותי ענן רבים יותר וכלים שאורקל מספקת אשר מעלים את הערך העסקי עבור לקוחותינו. ההסתמכות על אורקל על מנת להפעיל סביבה שהיא on premises, נוכל להשקיע יותר מאמצים בטרנספורמציה הדיגיטלית שלנו".

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן