fbpx

SAP מכריזה על יכולות חדשות בניהול נתונים, אינטגרציה והרחבת מספר התהליכים העסקיים

sap

חברת SAP הציגה במהלך כנס SAPPHIRE NOW יכולות ופונקציות חדשות במערך ה-Business Technology Platform, המסייעות לחברות להפוך נתונים לערך עסקי ותובנות ניהוליות. הפלטפורמה של SAP מסייעת למפתחים ולמשתמשים עסקיים לגשת לשירותים וכלים הנכללים בפלטפורמה ומסייעים ביצירת ערך בשלושה תחומים חיוניים לעסקים: השגת מצוינות על בסיס נתונים, איחוד תהליכים עסקיים שונים והרחבת מספר התהליכים העסקיים המנוהלים במערכת.

בין אם ביישום מקומי ובין אם זה בענן או בסביבה היברידית, ה- Business Technology Platform מסייעת לחברות לנהל מחסני נתונים מגוונים בזמן אמת עם SAP HANA, לבצע אינטגרציה ולהרחיב יישומים ארגוניים שיעבדו בכל סביבת IT באמצעות SAP Cloud Platform Integration Suite ו- SAP Cloud Platform Extension Suite, לנתח נתונים לתכנון וקבלת החלטות משופרים עם פתרונות SAP Analytics Cloud ו- SAP Data Warehouse Cloud ולהמשיך לפתח חדשנות עסקית.

"לקוחות רבים ששוחחתי עימם העלו את הצורך שארגונים יהיו גמישים וזריזים יותר על מנת שיוכלו לייצר ערך. צורך זה הפך לדחוף יותר בעקבות מגיפת הקורונה", אמר יורגן מולר, CTO של SAP וחבר מועצת המנהלים. "כדי להשיג את שניהם, טכנולוגיה הופכת למרכיב חשוב מתמיד, ו- SAP יכולה לסייע בעמידה באתגרים האלה. הוספנו שדרוגים משמעותיים בכל רכיב מרכזי של פלטפורמת Business Technology שלנו. זאת, במטרה לסייע ללקוחות לרוחב בכל התעשיות להתגבר על מכשולים הנובעים מביזור הנתונים, מורכבות של מערך ה- IT והשינויים בזירה העסקית".

סקוט האריסון, סמנכל"ל הנתונים של בית החולים פארקלנד, בו נעשה שימוש בפלטפורמה, אמר: "אנו בפארקלנד מחויבים לאיכות החיים של האנשים והקהילות שאנו משרתים.הצוות הקליני שלנו משתמש בדאשבורד אלקטרוני הנבנה באמצעות פלטפורמת Business Technology של SAP, לצורך ניתוחים אנליטיים ותכנון. פלטפורמת Qualitrics XM משמשת לצורך ניתוח רגשות המטופלים. אנו מבינים כי טכנולוגיה אינטגרטיבית היא יסוד חיוני לטיפול ביותר מ- 240,000 מטופלי חדר מיון שאנו מקבלים בשנה, ולצורך תמיכה בצמיחה ובחדשנות העתידיים שלנו".

מובילת השוק הגלובלי לדבקים, חומרי איטום וציפויים, "הנקל", בונה אפליקציה עבור 4,500 נציגי המכירות שלה, בהתבסס על פלטפורמת Business Technology של SAP. "אנו מתכננים ליצור סביבת עבודה דיגיטלית מודרנית ויעילה, ולהגביר את מהירות ויעילות המכירות שלנו, ובכך לחזק את חווית הלקוח בכל העולם", אמר סשה לצברג, מנהל ארגוני, מצוינות CRM מכירות וערוצים, בהנקל. "פלטפורמת ה- CRM שלנו מאפשרת לנו להיות מהירים וגמישים ולהגדיל את העצמאות של נציגי המכירות בעוד הם נוסעים ועובדים מהבית. בסיוע הפלטפורמה העסקית של SAP והניתוחים האנליטיים המתקדמים שלנו, אנו מסוגלים למנף תובנות מנתוני ה- CRM כדי לסייע לנו ליצור ערך מוסף ללקוח".

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן