אסוס ישראל בקמפיין מקומי יוצא דופן להדגשת חיבור בין אמנות ומחשבים

השבוע עולה קמפיין דיגיטל שיצרה ASUS ישראל באמצעות סוכנות המיתוג והשיווק norbert – תחת השם Tech & Art. הקמפיין בנוי מתעודות זהות של אומנים המשתפים בתהליך העבודה שלהם ובחלק הראשון של הקמפיין משתתפים שלושה אמני קעקועים בעלי קו ייחודי שעובדים בסטודיו Parlor, מוסד קעקועים תל-אביבי.

״כחברה, ASUS מאמינה בשילוב המחשב ככלי יצירה בכל תחום. השפה שחיפשנו ליצור היא המסע הזה, אל הרגע בו היצירה מתהווה. כשהאמנות פוגשת את הטכנולוגיה ובאמצעותה יוצרת יצירה ייחודית. המטרה להגיע לקהל יעד המבקש לקבל לא רק מחשב נייד שיספק לו את הצרכים הבסיסיים, אלא יעזור לו בתהליך העבודה עצמה״ אומרת מנהלת השיווק של ASUS ישראל, אינה רוזנפלד, ״היה לנו חשוב מאוד ליצור תוכן לוקאלי המדבר בשפה המקומית ומעצים את האמנות המקומית על כל סוגיה״.

החיבור בין מחשבים דווקא לאמנים, מקרין על מנעד היכולות הרחב של מכשירי החברה – המאפשרים לאנשים היצירתיים ביותר, אשר נדרשים לספק תוצרים ייחודיים וגמישים בהתאם לתהליך היצירה.

החיבור בין אמנות למחשבים הינו מהלך אסטרטגי של המותג הבינלאומי, אולם החבירה דווקא לאמנים מעולם הקעקועים – חיבור לא טריוויאלי למוצרי מחשוב – הוא יוזמה ישראלית מקומית – חיבור המספק הצצה מקורית ומעניינת לתהליך העבודה היצירתית וליכולות מוצרי החברה.

״כשיצאנו לחפש את האומנים שמשתמשים במגוון המחשבים של ASUS, גילינו שבעצם הכל הוא אומנות, והכל ממוחשב. היה חשוב לנו לשבור את התפיסה בקמפיינים המקבילים שלפיה רק ציורים ופסלים הם אמנות, ולצאת למקומות נועזים ומעניינים יותר. התחלנו את המסע במקעקעים, ונמשיך לחקור את עולמות האמנות בארץ״ אומר אלי גייגר, מנהל הקריאייטיב ושותף ב- norbert.

את הפרויקט מובילים עבור ASUS סוכנות המיתוג והשיווק norbert בבעלות אלי גייגר וסיגל רמתי. norbert הם מהשחקנים הוותיקים בענף ומטפלים כבר מעל עשור בפרויקטים מגוונים בתחומי המיתוג והשיווק עבור חברות גדולות כגון פרטנר, הוט, שידורי קשת, בנק הפועלים, קרן אדמונד דה רוטשילד וכן חברות סטארטאפ רבות.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן