אפלאוז העולמית משיקה פתרון ראשון מסוגו, המאחד את עולמות הבדיקות הידניות והאוטומטיות

tech web

מציאת האיזון הנכון בין בדיקות אוטומטיות וידניות הוא אתגר משמעותי באסטרטגיית הבדיקות של כל חברה וארגון. בדיקות אוטומטיות ובדיקות ידניות פועלות לעיתים קרובות בשני נתיבים שונים, מה שמוביל לעבודה מיותרת, סרבול, בזבוז זמן ומשאבים, כפל תקציבי לשני סוגי הפתרונות וכיסוי חלקי לבדיקת כל המכשירים ומערכות ההפעלה.

חברת אפלאוז (Applause) הישראלית-אמריקאית, מובילה עולמית בתחום שירותי בדיקות איכות ובדיקות חוויית משתמש במודל Crowd Testing, הכריזה על פתרון בדיקות משולב הפותר את האיזון שבין בדיקות אוטומטיות לבדיקות ידניות. הפתרון משלב בין גישת 'בדיקות המונים' למימוש הבדיקות הידניות יחד עם סביבת בדיקות אוטומטיות, המשתלבות יחדיו בצורה חלקה בתהליכי ה CI/CD של הארגון ועל ידי כך מאפשרים קצבי שחרור גרסאות מהירים ברמת בטחון גבוהה של איכות הפתרון המשוחרר לשוק. באמצעות המערכת המשולבת כלל התוצאות והדיווחים של תהליכי הבדיקות מנוהלים במערכת אחת, המאפשרת ראייה כוללת של איכות המוצר.

אפלאוז היא חברת שירותי הבדיקות הראשונה והיחידה המציעה כיום פתרון משולב כזה.

"פתרון הבדיקות המשולב מספק לחברות וארגונים תובנות ונקודת מבט מלאה  ושלמה על שיטות הבדיקות, התהליכים ותוצאות הבדיקות. גישה הוליסטית זו לבדיקות ובקרת איכות חוסכת זמן בכך שהיא מונעת את הסרבול בעבודה עם כמה מערכות לצורכי הבדיקות וחוסכת עלויות באמצעות הערכת סיכונים מהירה ומלאה לכל שחרור גרסה – יתרונות  שלא ניתן להשיג באמצעות שימוש בכלים אוטומטיים".

-"דורון ראובני, מייסד ומנכ"ל חברת אפלאוז

"גם בישראל אנו מזהים את אותו אתגר ארגוני ואת הקושי לנהל מנגנוני קבלת החלטות נפרדים, המחייבים את הצוותים השונים לבזבז זמן רב להבנת תמונת המצב המלאה והשלמה של בדיקות האיכות", אמר מארק גרנות, מנכ"ל אפלאוז ישראל. "הפתרון המשולב החדש של אפלאוז מאפשר ללקוחותינו בעולמות בדיקות ההמונים להרחיב את מערך הבדיקות באמצעות הטמעת בדיקות אוטומטיות בלי לוותר על האופטימיזציה וחסכון כספי באמצעות איזון משאבים דינמי בין הפתרונות השונים".

חברת התיירות המקוונת פרייסליין (Priceline) היא בין הראשונות לאמץ את הפתרון המשולב של חברת אפלאוז לבדיקות הידניות והאוטומטיות. לדברי אריק גולדברג, סמנכ"ל איכות בפרייסליין, "כחברה מובילה בתחום התיירות, הלקוחות שלנו מצפים מאיתנו לחוויית לקוח יוצאת דופן שתאפשר להם לחפש ולהזמין דילים תיירותיים אטרקטיביים עבורם. לאור כך אנו פועלים באופן מתמיד כדי לשפר את חווית הלקוח ואת יישומי התוכנה והדיגיטל שלנו באמצעות תהליכי בדיקות איכות קפדניים. הפתרון המשולב של חברת אפלאוז מסייע לנו להשיג יעדים אלו באופן יעיל המותאם לצרכים המשתנים".

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן