fbpx

פייבר מתרחבת לצרפת וספרד

Fiverr, המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, מודיעה היום על הרחבת פעילותה הבינלאומית והשקת הפלטפורמה בשתי שפות חדשות – צרפתית וספרדית. זאת בעקבות הצלחת השקת הפלטפורמה בשפה הגרמנית, אותה השיקה החברה בפברואר האחרון.

בנוסף להשקת זירת המסחר בשפות צרפתית וספרדית, החברה תגדיל גם את מאמצי השיווק בשתי המדינות. המאמצים יכללו יחסי ציבור מקומיים, קמפיינים שיווקיים ואירועים לקהילת העסקים הקטנים והפרילנסרים המקומית.

"התרחבות בינלאומית ממשיכה להוות אסטרטגיית צמיחה מרכזית עבור פייבר. אנו מאמינים שהפוטנציאל בשוק האירופי הוא עצום", מסר מיכה קאופמן, מנכ"ל ומייסד פייבר. "בצרפת ובספרד יחד יש יותר משישה מיליון עסקים קטנים וכ-25 מיליון עובדים עצמאיים. יתרה מזאת, לאור המציאות החדשה שנוצרה עקב מגפת הקורונה והפסקת פעילות מרבית העסקים הלא מקוונים בשתי המדינות, כשאנו בוחנים את המחצית הראשונה של חודש מרץ לעומת המחצית הראשונה של חודש אפריל, חלה עלייה של 27% בגולשים מצרפת ועלייה של 42% בגולשים מספרד.

כאחד ממוקדי הכוח הכלכליים של אירופה וכמרכז לחברות טכנולוגיה חדשות, צרפת מספקת הזדמנות נהדרת לצמיחה. תחום העבודה העצמאית בצרפת נמצא בעלייה, כאשר, על פי הנתונים האחרונים של ה-OECD, עובדים עצמאיים בצרפת מהווים כמעט 12 אחוז מכוח העבודה הכולל. מאז שתקנות shelter-in-place הצרפתיות נכנסו לתוקפן ב -16 במרץ, נצפתה עלייה, בפלטפורמה של פייבר, של 50% בלקוחות חדשים מהמדינה, שכן עסקים מסוגים שונים, פועלים על מנת להמשיך ולקיים קשר עם לקוחותיהם באופן מקוון ולשפר את פעילותם הדיגיטלית.

על פי ארגון ה-OECD, גם ספרד מאמצת את כלכלת הפרילנסרים, אוכלוסיית העצמאיים במדינה מהווה 16% מכלל כוח העבודה. בספרד, פייבר חווה צמיחה באופן אורגני: מספר הפרילנסרים, אשר נרשמו לאתר, עלה ב-95% ומספר הלקוחות החדשים צמח ב-61% במחצית הראשונה של אפריל, בהשוואה לתקופה המקבילה במרץ. הפעלת האתר בשפה הספרדית, צפויה לייצר הזדמנויות נוספות בספרד ובמדינות רבות נוספות הדוברות ספרדית.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן