fbpx

חברת ברינקס השילמה פרויקט להקמת אתר התאוששות מאסון עם הטכנולוגיות של נוטניקס

חברת ברינקס ישראל השלימה לאחרונה פרויקט לשדרוג אתר ה- DR (התאוששות מאסון) שלה, באמצעות הפתרונות ההיפר-מאוחדים (Hyper Converged) של נוטניקס. פתרונות התוכנה של נוטניקס עובדים על גבי שרתים של חברת לנובו באתר ה- DR. חברת בזק בינלאומי קיבלה את האחריות על הובלת הפרויקט שהיקפו נאמד במאות אלפי שקלים.

פרוייקט הקמת אתר ה- DR בוצע לאחר שהושלם בהצלחה פרויקט ליישום הפתרונות של נוטניקס בדאטה סנטר הראשי של החברה. מערכות נוטניקס המשלבות את השרתים, האחסון והתקשורת בפתרון מאוחד, מהוות את התשתית לרשת הארגונית של ברינקס הכוללת מאות מחשבי Thin Client של סיטריקס, מערכות ERP ו- CRM ויישומים ארגוניים נוספים.

חברת ברינקס הבינלאומית עוברת בשנים האחרונות מהפכה בסל שירותיה. החברה, שידועה בהיותה מספקת פתרונות לוגיסטיים מאובטחים להעברת כספים ומוצרי יקרי ערך, מרחיבה כעת את שירותיה ומספקת בנוסף פתרונות פיננסים מבוססי טכנולוגיה. בין היתר, החברה מציעה שירות קומפיוסייף– כספות ממוחשבות לזיכוי בנקאי בזמן אמת מתוך בית העסק. נכון להיום, כ- 75% מפעילות החברה היא במתן שירותים דיגיטליים, הדורשים מערך IT תומך וסקלבילי.

"כאשר יישמנו את הפתרון המאוחד של נוטניקס גילינו כי השרידות והביצועים שאנו משיגים  טובים יותר ב- 80% ממערכת מתחרה שהיתה באתר שלנו קודם וכך הגענו למצב שיש לנו כיום  תשתית אמינה ויציבה", מסביר איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל. "תוך זמן קצר העברנו את כל אתר הייצור שלנו לפתרונות של נוטניקס. לאחר שלב זה העברנו לסביבת נוטניקס גם את הדאטה סנטר של רשת ה- DMZ שלנו – רשת מאובטחת הפועלת בהפרדה מהרשת הארגונית של ברינקס. לאחר השלב הזה התחלנו בפרויקט להעברת כל אתר ה- DR שלנו לתשתיות נוטניקס".

זימן הוסיף: "כיום 75% מפעילות החברה היא במתן שירותים דיגיטליים, הדורשים מערך IT תומך. כיוון שברינקס נמצאת בתהליך של הוספת שירותים פיננסים מבוססי טכנולוגיה, חוות השרתים שלנו גדלות ומתרחבות כל הזמן וכך גם התשתיות של נוטניקס. נוטניקס מספקים פתרון מהיר, אמין,יציב וכולל למחשבי הסיטריקס שלנו וכך המשתמשים שלנו נהנים מביצועים טובים יותר ויציבות. בנוסף, כל העבודה מאוד גמישה. אם לדוגמא שרת עושה בעיות, ניתן לחסום אותו במהירות באמצעות הגדרות במערכת של נוטניקס ובתוך שש שניות להעלות לאוויר שרת חדש".

"צוות ה- IT שלנו לא גדול ולכן חיפשנו פתרון פשוט שאינו דורש השקעה תפעולית גדולה, אך לא יכולנו להתפשר על ביצועים וזמינות. מאז ההטמעה של נוטניקס יש לנו שקט. אנו מקבלים פתרון שמאפשר למערכות שלנו להתעדכן בזמן אמת  ובכל שעות היממה. אנו בטוחים שאין תקלה שיכולה להשפיע על השירותים הטכנולוגיים שאנו מספקים כגון שירות קומפיוסייף. אנו חברה פיננסית, שלא יכולה להרשות לעצמה תקלות ונפילות", הוסיף זימן.

בן סמו, מנהל מכירות קומרשיאל בנוטניקס ישראל, הוסיף: ״אנחנו רואים בברינקס כשותף אמיתי להטמעת פתרון פשוט וחדשני ב – Data Center שלהם. הטמעת הפתרון מאפשרת לצוות ה – IT   לספק לארגון מענה מהיר לכל צורך עסקי תוך שמירה על ביצועים גבוהים ושרידות מירבית".

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן