fbpx

קספרסקי משיקה קו חם לתמיכה בתקיפות סייבר ללא תשלום

התפשטות נגיף הקורונה, הובילה חברות וארגונים לבצע שינוי חד באופן התנהלותם, עם מעבר של יותר ויותר עובדים לעבודה מהבית. בעוד שבמשרדי הארגונים היו העובדים מוגנים תחת מעטפת הגנות אבטחת מידע ברשת המקומית, המצב במקרים רבים לא נשמר במעבר לעבודה מהבית.

כך, הפכו העובדים מהבית ל לניסיונות למתקפות סייבר, כאשר על פי נתוני קספרסקי במהלך חודש מרץ זוהה זינוק חד של פי 10 בניסיונות הפישינג ברקע הקורונה. כחלק מהירתמותה למאבק ולמען כלל החברות בישראל, השיקה קספרסקי ישראל קו סייבר חם וראשון מסוגו, המספק תמיכה ומענה ראשוניים לכל חברה וארגון שנפלו קורבן למתקפות סייבר מכל סוג שהוא.

הקו החם יאפשר לכל חברה, גם אם זו אינה לקוחה של קספרסקי, לקבל מענה ראשוני להתמודדות עם מתקפות סייבר, ומצידו השני של הקו יספקו מומחי החברה תמיכה והכוונה בדרך המתאימה ביותר להתמודדות עם המתקפה.

נוסף על כך, ונוכח העלייה הגוברת בניסיונות תקיפות הסייבר ברקע הקורונה, החליטה החברה להשיק את שירות אבטחת המידע והגנת הסייבר Kaspersky Security for Microsoft Office 365 ללא עלות למשך שישה חודשים רצופים.

שירות זה יאפשר להגן על המידע של חברות וארגונים המשותף ביישומים והשירותים השונים של פלטפורמת  Microsoft Office 365, בהם: אפליקציית Outlook, שיחות וידאו וניהול פגישות מקוונות בפלטפורמת Microsoft Teams, שיתוף קבצים בענן דרך OneDrive ו-SharePoint ועוד.

לפרטים נוספים על שירות Kaspersky Security for Microsoft Office 365 לחצו כאן.

זמינות ודרכי הצטרפות

קו הסייבר החם של קספרסקי זמין כבר ברגעים אלו, בין השעות 09:00 ל-17:00 (ימי א'-ה), במספר: 1700-50-8200. אנשי התמיכה והמומחים של קספרסקי ממתינים לייעוץ, תמיכה וסיוע בכל מקרה של תקיפות סייבר מסוגים שונים.

את 6 חודשי הניסיון (Trial) בשירות Kaspersky Security for Microsoft Office 365 תשיק קספרסקי ישראל למצטרפים החל מה-1 באפריל, יום רביעי הקרוב. ההרשמה לשירות זמינה דרך אתר האינטרנט של החברה: Kaspersky.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן