fbpx

חברת בינת השלימה פרויקט טרנספורמציה דיגיטלית במשרד המשפטים

משרד המשפטים השלים לאחרונה יישום טרנספורמציה דיגיטלית רחבת היקף באמצעות חברת "בינת". מימוש הפרויקט הביא לחיסכון בעלויות מרכזיות הטלפוניה המסורתיות ומערכות ניהול המוקדים הישנות של המשרד בשני שליש המסתכמות במיליוני ₪ בשנה.

במסגרת הפרויקט הוקמה מערכת ניהול המוקדים של בינת (ACE) המספקת מענה ל-2 מוקדי השירות של המשרד – מוקד השירות לאזרח וכן למוקד שירותי IT (שירותי HelpDesk) לעובדי המשרד עם אינטגרציה מלאה למערכות ה-CRM. המערכת החדשה כוללת יכולות בקרה ומדידה לשירותי המוקדים בנוסף לפונקציות מתקדמות כגון: שירות callback, הקלטה ואחזור שיחות מהיר לשיפור רמת השירות לאזרח ולעובד. במסגרת הפרויקט הועברו 7,000 שלוחות טלפוניות לטכנולוגיית IP מבוססת Cisco.

עובדי המשרד קיבלו טלפונים חדשניים המאפשרים שיחות וידאו, IVR, הצפנה ושירותים רחבים נוספים המנוהלים בצורה מרכזית על כלל יחידותיו (42 יחידות) ושלוחותיו של משרד המשפטים הפרוסים על כ-60 אתרים בכל הארץ, הניתנים לביצוע ע"י גורם מרכזי אחד. המרכזיות החדשות מספקות מענה לדרישה ההולכת וגוברת לניידות העובדים. העובדים יוכלו לבצע שיחות מכל מקום כגון מחשב, טלפון סלולארי (SoftPhone) ו/או עמדה מזדמנת (Extension Mobility), שיחות ועידה מרבות משתמשים (Bridge), שיחות וידאו מרובות משתמשים ועוד. 

מנהל אגף בכיר לטכנולוגיות דיגיטליות ומידע במשרד המשפטים, מר ששון סופרי: "הטכנולוגיה הטלפונית IP ומערכות ניהול המוקדים החדשות שנקלטו במשרד בתקופה קצרה מהווים תשתית לקפיצת מדרגה משמעותית לשירותי הדיגיטל הניתנים לאזרחים ולעובדי המשרד. הפרויקט בוצע תחת אילוצי זמן מורכבים ובוצע בהצלחה. כבר בשלב זה הושג חיסכון של מיליוני שקלים בשנה ובהמשך יופעלו שירותים נוספים על גבי תשתית זו שיאפשרו יכולות חדשות ומתקדמות. 

מנהל חטיבת ה- IT באגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע, שי כהן: "כחלק מתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שעוברת על המשרד בשנים האחרונות, גם הטלפוניה המסורתית שעברה לאחריות חטיבת IT, מביאה איתה הזדמנויות רבות לדיגיטציה של המידע והשירותים ולשם אנו חותרים.

הפרויקט שתוכנן להסתיים בשנה וחצי, קוצר לשנה אחת ע"י עבודה מול כלל היחידות במשרד המשפטים ואגף הלוגיסטיקה שהעביר מקל מהטלפוניה המסורתית, בצורה מסודרת, ואגף טכנולוגיות דיגיטאליות ומידע שהוביל את הפעילות ע"י אנשי חטיבת IT. חברת בינת תקשורת ביצעה את הפרויקט בשיתוף פעולה מלא תוך הפגנת מקצועיות והיענות מלאה לצרכי הלקוח ולשינויים שהתבקשו במהלך הפרויקט כחברת אינטגרציה מרכזית בממשלה שזכתה במכרז "שירלי".

המעבר לטכנולוגית IP במסגרת מכרז חשכ"ל "שירלי", מביאה עמה בשורות רבות של טכנולוגיה ושירותים מתקדמים, שירותיות ויעילות גבוהה וכן חיסכון בשני שליש מעלויות הטלפוניה וניהול מוקדים המסתכמות בכמה מיליונים בכל שנה. הפרויקט שהיה עמוס אתגרים טכנולוגים, לוגיסטיים, ובעיקר ארגון ושיטות מול משתמשי הקצה, בוצע בהצלחה רבה, כפועל יוצא של שיתוף פעולה מלא של מקצועני IT והשותפים לדרך מחברת בינת שראו עין בעין את הצלחת הפרויקט והדרך להשגתו.

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת: "למשרד המשפטים ולבינת שותפות רבת שנים ביישום טכנולוגיות מתקדמות כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית שעובר המשרד. פרויקט הטלפוניה וה Contact Center – ACE במשרד המשפטים, הביא לידי ביטוי שיתוף פעולה מוצלח בין יכולותיה של בינת לבין הערכות ומוכנות המשרד לקליטת הטכנולוגיה החדשה, שיתוף פעולה שהביא לקיצור משמעותי בלוחות זמנים וקליטה מהירה של המערכת על ידי העובדים והמנהלים בארגון, מהלך המסייע לשיפור חוויית המשתמש הן של העובדים במשרד והן של האזרחים המסתייעים בשרותיו". 

מנהל הפרויקט, חטיבת הפרויקטים-בינת תקשורת, גונן שבתאי: רבות ציינו והזכרנו את מורכבותו הטכנית והלוגיסטית של הפרויקט. חשוב לציין, כי העמידה בפני האתגרים התאפשרה בזכות כוח האדם האיכותי בבינת תקשורת ובאגף מערכות טכנולוגיות דיגיטאליות ומידע. הצלחתנו בפרויקט זה הינה תוצאה ישירה של היערכות נכונה, קפדנות, ירידה לפרטים, הפקת לקחים במהלך הפרויקט ובעיקר שיתוף פעולה פורה בין כלל הצוותים להשלמת הפעילות באופן מצוין. תודה ענקית לצוות ליבת "שירלי" וכמובן לחברים היקרים ממשרד המשפטים, אנו חשים גאווה להוביל יחדיו פרויקט חשוב ומוצלח זה.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן