fbpx

חברת Nvidia מרחיבה את פלטפורמת ה-RTX Studio

ענקית השבבים הגרפיים והבינה המלאכותית Nvidia מבצרת את כוחה וכובשת במהירות את מרכז הבמה בעולמות ה-Creative. החברה מכריזה היום (ב') כי שותפותיה המרכזיות, שהינן היצרניות המובילות בעולם המחשוב והמובייל, משיקות 10 דגמים חדשים של לפטופים ותחנות עבודה מקצועיות ניידות, המבוססות על פלטפורמת Nvidia RTX Studio. 

הדגמים החדשים, המושקים על ידי יצרניות המחשבים: Dell, HP, Lenovo ו-Boxx, מעלים את מספר הדגמים הכוללים את RTX Studio ל-27, תוספת של עשרה דגמים ל-17 שזמינים כבר עתה במגוון חנויות ברחבי העולם.

באמצעות הלפטופים ותחנות העבודה הניידות הללו ניתן להפעיל יותר מ-40 יישומי עיצוב ו-Creative, אשר הפכו באחרונה ל-"RTX ON" ובכך מאפשרים ליותר מ-40 מיליון מעצבי מוצר, ארכיטקטים, מתכנתים בעולמות הגיימינג, האפקטים והראיה הממוחשבת – לרתום את הטכנולוגיות המתקדמות בתחומי ה-Real time Ray Tracing, בינה מלאכותית ועריכת הווידאו ברזולוציות אולטרה-גבוהות, למהלך העבודה השוטף שלהם ולהפוך אותם לסטנדרט החדש בתעשייה. 

הרחבת ליין הלפטופים התומכים ב-RTX Studio מציעה לצרכנים אפשרויות רבות יותר של מחשבים ובכך מאפשרת לכל לקוח לרכוש מחשב המתאים לו עד כמה שרק אפשר, דבר המשפר משמעותית את חווית המשתשמים ואף עשוי לגרום לתוצרים טובים יותר של המהנדסים והמעצבים.

Jensen Huang, NVIDIA CEO
בתמונה: Jensen Huang, מנכ"ל Nvidia. צילום: שלומי צור

שנה לאחר שנחשפה טכנולוגיית ה-RTX של Nvidia בתערוכת SIGGRAPH 2018, נחשפים השנה בתערוכה זו פיצ'רים חדשים של הטכנולוגיה. יצרני התוכנה המובילים בעולם הציגו כבר יותר מ-40 יישומים המבוססים על טכנולוגיית ה-RTX של Nvidia, אשר מוטמעים בתוכנות של מגוון ספקי תוכנות ויזואליה מובילים, ביניהם Adobe, Autodesk ו-Blackmagic Design.

מגוון רחב של לקוחות, ביניהם חברות כמו Pixar, רנו, ניו באלנס וסימנס, בוחרות כיום להשתמש ב-Ray Tracing בעבודתן השוטפת. זאת על מנת לאפשר למעצבים והמהנדסים שלהם ליצור הדמיות ממוחשבות מציאותיות תוך הקטנת זמני הרנדור והעבודה בעשרות ואפילו מאות אחוזים.

בנוסף, מכריזה Nvidia גם על זמינותו של Nvidia Studio Driver חדש, אשר מאפשר אופטימיזציה לאפליקציות עיצוב פופולריות שעודכנו לקראת התערוכה, ובהן: OTOY Octan Render, Blender Autodesk Arnold ועוד. הסטודיו דרייבר החדש מוסיף פיצ'רים מבוקשים, אשר תומכים ב-30 bit color באפליקציות OpenGL כגון: פוטושופ ופרימייר, בעבור כל סוגי המעבדים הגרפיים (GPU).

באמצעות פיצ'רים אלה, היוצרים יכולים עתה לעבד את תמונות ה-HDR וסרטוני הווידאו שלהם בדיוק מלא ובלי המגבלות המאפיינות את ה-24 bit color. לדרייברים יש תפקיד מכריע המשפיע באופן ישיר על הביצועים והאמינות של רכיבי החומרה השונים, לעיתים דרייברים שונים עשויים להציג הבדלים של עשרות אחוזים בביצועים וגם ביציבות המערכות.

פיתוח גרסאות דרייברים (Drivers) חדשות לצד שיפור ואופטימיזצייה של התוכנות הקיימות בשוק מהווים יתרון חשוב והם אף חלק מהסיבה המרכזית לביצועים אליהם מגיעה פלטפורמת RTX Studio במהלך העבודה היום יומית של יוצרי התוכן, המהנדסים והעורכים השונים.

"RTX Studio ללפטופים ותחנות עבודה ניידות כובשת במהירות את מרכז הבמה של תעשיית הקרייטיב" אמר ג'ייסון פול, מנהל הטכנולוגיה ותוכנות ה-GeForce של Nvidia. "בכך שהיא מאפשרת ליוצרים ולמעצבים להגיע בקלות לביצועים מרשימים מהלפטופ באמצעות Real Time Ray Tracing, יישומי בינה מלאכותית מתקדמים ועריכת וידאו ברוזולוציות אולטרה גבוהות, שפעם היה נדרש להפעיל אותן בעזרת סטודיו שלם". 

הדגמים החדשים, הנעים מלפטופים אישיים עם מעבדי GeForce RTX 2060 GPU ועד לתחנות עבודה ניידות ברמה מקצוענית עם מעבדי Quadro RTX 5000 graphics הם: 

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן