fbpx

חברת SAP שואפת להיות המנוע של כלכלת החוויה

כך אמרה סתווית נבון, מנכ"לית SAP בישראל בכנס ISUG שנערך לאחרונה באווניו בקרית שדה התעופה, בהשתתפות יותר מ- 1600 לקוחות, שותפים וחברי קהילת SAP.  

על פי סתווית נבון, "מערך התפעול הארגוני הוא זה שיכול לתפעל בצורה הנכונה ביותר את חווית הלקוח. לשילוב בין השניים אנו קוראים XO. ה- X מסמל את חווית הלקוחות בערוצי הקשר עם הארגון וה- O מסמל את התפעול – כספים, רכש, מלאי, לוגיסטיקה ועובדים. רק כאשר שני אלו שלובים יחדיו, ארגונים יוכלו לקבל תובנות מעמיקות יותר ולנקוט בפעולות להגדלת שביעות הרצון של הלקוחות. החיבור בין החוויה והתפעול מספק תמונה ברורה בזמן אמת ומעניק יכולת קבלת תובנות מושכלות המניעות לפעולה".

סתוית נבון מנכ"לית SAP ישראל -צילום: ניב קנטור

"SAP מספקת מענה לטיפול בפער החוויתי (Experience Gap) באמצעות חיבור הנתונים התפעוליים והחווייתיים", ציינה נבון. "ל- SAP יש אסטרטגיה ברורה להיות המנוע מאחורי 'כלכלת החוויה' (Experience Economy), לספק מענה מלא לצרכי ארגונים הפועלים בעידן זה ולסייע בהפיכתם לארגון אינטליגנטי. החוויה היא הכל וערך המכר משתנה בהתאם לחוויה. אנחנו יודעים לאסוף מידע מכל מערך התפעול שלנו ובנוסף אף לאסוף חוויות ורגשות על המוצר בזמן אמת. חיבור זה מאפשר לנו ליצור תמונה מדויקת ככל הניתן של המציאות ויכולת תגובה מיידית".

עופר מילבסקי, סמנכ"ל התפעול והמוביל הטכנולוגי של SAP ישראל מוסיף ואומר, "הפער הקיים היום נובע מאיכות הנתונים, אשר אמורים להיות הדלק של הארגון החכם. הנתונים מציירים תמונה אחת בזמן אמת. ארגון שלא רוצה להיות מוגבל מקצה לקצה חייב לנהל מידע כל הזמן ובמיוחד בזמן אמת. SAP מאפשרת לכל הארגון לדבר בשפה אחת ומייצרת חדשנות שאין דומה לה בעולם".

ווהיד חמסי -צילום: ניב קנטור

ווהיד חמסי, ראש תחום אסטרטגיה ב-SAP העולמית פירט אודות רעיון "כלכלת החוויה" ואת תוכניותיה של SAP העולמית בתחום, "העולם משתנה. הוא עבר מכזה שעוסק בסחורה ומוצרים, לשירותים וכיום אנו בעידן החוויה. כלכלת חוויה מאפשרת לקבל פידבק באופן שוטף ועקבי מהמשתמשים ומהלקוחות. סקרים שנעשו בעולם מראים ש- 80% מהמנכ"לים חושבים שהם מספקים חוויה מעולה אך רק 8% מסכימים איתם. מה עושים בנידון?  SAP פיתחה את קונספט הארגון החכם. רכשנו את Qualtrics (חברת התייעלות נכונה הממוקמת בארצות הברית) וחברות נוספות כדי לשפר את חווית הלקוח. SAP שינתה אסטרטגיה. נתנו לכל הפרטנרים שלנו להשתמש ב- SAP S/4HANA (מערכת ERP לארגונים גדולים) בחינם כדי שישקיעו את הכספים שלהם בפיתוח מוצרים במקום ברישיונות, וזאת כדי שהלקוחות ירוויחו".

"ברמה הגלובאלית, SAP היא חברה פתוחה שמעריכה שיתופי פעולה. אנחנו יכולים לעבוד עם חברות שונות ואסטרטגיות מגוונות בכל התחומים. אנחנו עובדים עם כולם", הוסיף חמסי.

"הסוד שלנו הוא שאנחנו שומרים על צניעות, והעוצמה שלנו נובעת מכך שאנחנו לא לבד, יש לנו אקו-סיסטם נהדר עם יותר מ- 30 שותפים עסקיים שכל אחד מהם מתמחה בתחום מסוים", אמרה נבון. "חשוב לי מאוד להודות לכל השותפים העסקיים שלנו על שנה משמעותית ביותר. שנה בה SAP גדלה גם במספר העובדים וגם במספר הלקוחות." היא סיכמה.

טל גורן
שם: טל גורן כינוי: Macho משחק מועדף: THE WITCHER 3 ז'אנר במוזיקה מועדף: הכל מתי נכנס לתחום המחשבים: לפני חמש שנים
דילוג לתוכן