חברת One1 זכתה בפרויקט להטמעת CRM של Salesforce בדור אלון

דור אלון הודיעה כי תשדרג את חוויית הלקוח ותקדם את פעילות הסחר האלקטרוני של הקבוצה ותשתמש בשירותיה של One1

חטיבת ה-Salesforce של חברת One1 תספק פתרון CRM חוצה-ארגון, שישמש לשדרוג השירות, פיתוח מערכי ה- e-commerce ולניהול מערכי המכירה והשיווק של הקבוצה.

One1, היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסאת תל אביב, ונמנית בין חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה כמו היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית One1 נכללת במדד ת"א 90 והכנסותיה השנתיות הן כ-1.4 מיליארד שקל. בראש קבוצת One1 עומד עדי אייל.

דור אלון, למי שלא יצא לו להכיר, היא חברת מטריה הכוללת בין היתר תחנות הדלק (דור אלון), חנויות מזון (אלונית, סופר אלונית, am:pm , דוכן גן שמואל), שירותי חשמל וגז (דור אלון גז, כולבו-גז, אמגזית), בית הקפה (סי קפה) או מבלה באחד מעשרות המרכזים המסחריים אותם מפעילה דור אלון.

יניב פרטוק, מנכ"ל Balink.
יניב פרטוק, מנכ"ל Balink. צילום: אור יעקב

פלטפורמת ה-Salesforce שתטמיע One1 בניהולו של יניב פרטוק, תייצר עבור כל החברות בקבוצת דור אלון תמונת לקוח אחודה שתאפשר להעצים את חוויית הלקוח, לשדרג את השירות ולהציע לכל לקוח את מגוון המוצרים והשירותים המתאימים לו ביותר. הן במתחמים הפיזיים של דור אלון ומותגיה והן במתחמים הווירטואליים כגון השירותים הדיגיטליים ופעילות ה- e-commerce שמפתחת הקבוצה.

במסגרת הפרויקט יוטמעו תהליכי המכירה והשירות ללקוחות עסקיים ופרטיים של חברות הקבוצה והיחידות הנלוות, כולל תחנות הדלק ומרכזי השירות, תוך מינוף היכולות המתקדמות של Salesforce למידול תהליכים מורכבים, בניית אוטומציות וניהול קשרים בין הישויות השונות בארגון. הפתרון יאפשר לדור אלון לנצל את הפוטנציאל הרב שטמון במידע הצבור כיום במערכות שונות, לאגור אותו למקום אחד, ולהפיק ממנו תובנות עסקיות במהירות וביעילות. הודות למערכת החדשה, דור אלון תוכל לנהל תקשורת מסועפת מול לקוחותיה השונים במגוון ערוצים, על גבי בסיס נתונים אחיד, ולהציג לאנשי המפתח במערכי השירות והמכירות את כל המידע באופן נגיש ומלא יותר, לצורך מענה אפקטיבי ובניית הצעות ערך ללקוחות בזמן אמת.

אורי חמו, סמנכ"ל כלכלה ובקרה, דור אלון: "לאחר בחינת מגוון פתרונות אפשריים, בחרנו בחטיבת ה-Salesforce של One1 מתוך הערכה ליכולתם להעצים את חוויית הלקוח שלנו בפתרון אחוד בכל תחומי הפעילות וערוצי השיווק שלנו. ל-Balink  מקבוצת One1 יש ניסיון מוכח ומוצלח בממשקים מול המערכות התפעוליות של דור אלון ואנו מעריכים כי נשלים את הטמעת המערכות הייחודיות במהלך 18 החודשים הבאים".

יניב פרטוק, מנכ"ל Balink, חטיבת ה-Salesforce של One1: "הכניסה של דור אלון לעולמות של Salesforce תאפשר לה ליהנות מאוצר בלום, שכיום עדיין חבוי בטרנסאקציות עסקיות המתקיימות מדי יום עם כמיליון לקוחות מסוגים שונים, ולהפוך אותן לתמונת לקוח קוהרנטית עם המלצות להנעה לפעולה (call to action) בזמן אמת. זהו האתגר שמציב העשור הבא לחברות כמו דור אלון, ואני משוכנע שנוכל לעזור לדור אלון לעמוד באתגר זה כחברה ממוקדת בלקוחות אשר מציבה אותם במרכז".

טל גורן
שם: טל גורן כינוי: Macho משחק מועדף: THE WITCHER 3 ז'אנר במוזיקה מועדף: הכל מתי נכנס לתחום המחשבים: לפני חמש שנים