fbpx

אלעד מערכות מטמיעה פתרונות טכנולוגיים בהפניקס

חברת אלעד מערכות, העוסקת בפיתוח והטמעה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, מכריזה על סיום פרוייקט ההטמעה בחברת הביטוחים הפניקס.

 

אלעד מערכות, סיימה לאחרונה להטמיע מערכת למנהלי שירות ומכירה בחברת הפניקס, מבוססת על מודול שיבוץ השטח (Field Service) של Dynamics 365 מבית מיקרוסופט, מהמתקדמות והמובילות כיום בשוק. המערכת תסייע בייעול תהליכי עבודה באמצעות אופטימיזציה של השיבוץ לפי מגוון רחב של פרמטרים כגון: מיקום, תפקיד, שפה ואזור פעילות של המנהל.

למערכת החדשה שהוטמעה בהפניקס ישנו פוטנציאל רב. מדובר במערכת שתקל על כל התכנון של מערך כוח האדם ולוגיסטיקה. הדבר יאפשר שיבוץ חכם יותר של אנשים, ייעול תהליכים רבים ויחד עם זאת יאפשר לעובדים להתמקד בתהליכים נוספים וחשובים ביותר החיוניים לחברה.

בנוסף, המערכת מאפשרת לאנשי הפניקס לצפות בכל המידע על הפגישה המתוכננת גם בנייד באמצעות אפליקציה ייעודית וכן ליהנות מכלי פיקוח ומעקב מתקדמים

דגן הלוי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות: "הטעמת המערכת החכמה בחברת הפניקס ממשיכה את הקו העסקי אותנו אנו מובילים – לספק ללקוחותינו פתרונות מתקדמים באמצעות שילוב בין טכנולוגיות המותאמות לצרכי הארגון במטרה לחזק את הקשר עם הלקוחות שלהם וליהנות מחווית לקוח מלאה."

גרניט סולומון, מנהלת מערך ערוצים ודיגיטל בהפניקס: "המערכת החדשה שהטמענו תאפשר למנהלי הפניקס לייעל את עבודתם היומיומית תוך ניצול אופטימלי של הכלים הדיגיטליים המתקדמים ביותר ותפשט תהליכים מורכבים בארגון. תהליך הטמעתה של המערכת הינו צעד נוסף במסע הדיגיטלי שאנו מובילים בהפניקס כיאה לאחת מחברות הביטוח המובילות בישראל."

מדובר בהטמעה אחת מיני רבות אותן עושה חברת 'אלעד מערכות'. עם השנים, אנחנו רואים יותר ויותר הטמעה של פתרונות טכנולוגיים בקרב חברות ותאגידים רבים בשוק. כל הטמעה של מערכת כזו מצעידה אותנו צעד אחד קדימה לעבר העתיד ויחד עם זאת מצליחה להפוך את הארגונים להרבה יותר יעילים וחכמים ממה שהיו בעבר.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן