הכירו את המשחקים החדשים שמאמצים את Ray Tracing

טכנולוגיית Ray Tracing זכתה ללא מעט ביקורות שלילות בתחילת דרכה. גיימרים רבים ברחבי העולם לא ממש התחברו אליה ואחת הסיבות המרכזיות הייתה חוסר במשחקים תומכים.

כעת, בתערוכת E3 הנחשבת לאירוע מרכזי וחשוב בעבור הגיימרים ברחבי העולם, הכריזו כמה מיצרניות המשחקים הגדולות בעולם על תמיכה ב-Ray Tracing בכותרים העתידיים שלהן. נראה כי Ray Tracing מתחילה סוף סוף לצבור תאוצה. יצרניות המשחקים השונות בחרו לשלב את Ray Tracing בכמה מן הכותרים המצופים ביותר שלהן לצד משחקים חדשים מסדרות חדשות.

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077
מתוך Cyberpunk 2077

המשחק הראשון ברשימה הוא Cyberpunk 2077, אחד המשחקים המצופים ביותר של השנה שהודיעה באופן רשמי על הוספת אפקטי Ray Tracing למשחק. Cyberpunk 2077 הוא אחד מהמשחקים היותר מצופים ויותר פופולאריים שהוכרזו בתקופה האחרונה. המשחק מפותח על ידי CD PROJEKT RED, אותם המפתחים של הכותר המוצלח והמפורסם Witcher 3: Wild Hunt שלא זוכה בשלב זה לתוספת של Ray Tracing.

למשחק Cyberpunk 2077 יש ציפיות גבוהות מגיימרים רבים ברחבי העולם והמשחק צפוי להפוך במהרה לפופולרי במיוחד. תוספת של Ray Tracing למשחק בהחלט תצליח להפוך את הטכנולוגיה פורצת הדרך של Nvidia לפופולרית במיוחד.

Watch Dogs: Legion

מתוך המשחק watch dogs legion. קרדיט: Nvidia

המשחק השני ברשימה הוא Watch Dogs: Legion, המשחק השלישי בסדרת המשחקים העתידנית Watch Dogs שאני אישית מאוד אוהב. גם במקרה הזה מדובר בכותר מפורסם מהשורה הראשונה. Watch Dogs: Legion צפוי לכלול עלילה מעניינת במיוחד אשר תתרחש בלונדון ותיהיה רלוונטית וקשורה לאירועים המתרחשים כעת בעולם.

המשחק יציע מספר רב של אפשרויות שאני אישית לא ראיתי בשום משחק עד היום, למשל: גיוס דמויות רנדומליות למאבק בשלטון כאשר לכל דמות קיימים מאפיינים, אישיות, בעיות ומשימות ייחודיות. הגיימרים יוכלו לבחור אילו דמויות הם יגייסו ובהתאם לכך תושפע ותשתנה העלילה של המשחק. אפקטי Ray Tracing יוסיפו למשחק רובד מציאות נוסף ברמת הגרפיקה ובעזרת הצללים נוכל גם לראות דמויות המתקרבות מאחור.

Control

המשחק השלישי הוא Control, משחק חדש לגמרי ולא המשך לסדרת משחקים קיימת אך הטריילר נראה די מבטיח. Control ישלב בתוכו מגוון של אפקטים אופטיים (Ray Tracing) כמו השתקפויות וצללים שיהפכו את המראה של המשחק למציאותי יותר.

נחמד לראות משחקים חדשים לגמרי שבוחרים לאמץ כבר בתחילת דרכם טכנולוגיות מתקדמות שנמצאות בשימוש בעיקר במשחקי AAA מוכרים ובסדרות משחקים גדולות של המפתחות המובילות.

Quake II

המשחק הרביעי והאחרון הוא לא בדיוק חדש, הוא משחק ישן, מוכר ואהוב שזוכה לקצת Remastering. מדובר ב-Quake II שזוכה לגרסת RTX חדשה. Quake II הוא משחק יריות פופולרי משנת 1997 המקבל כעת גרסה חדשה שמצד אחד שומרת על הדברים הטובים מהמשחק המקורי ומוסיפה לו אפקטים מתקדמים מטכנולוגיות חדשניות.

יהיה מעניין לראות אם חברת Nvidia תבחר להחזיר משחקים ישנים נוסטלגיים נוספים לחיים או שתבחר להתרכז דווקא בכותרים החדשים המתוכננים לצאת לשוק בשנים הקרובות. ככה או ככה, Nvidia חייבת להגדיל את פרוטפוליו המשחקים תומכי ה-RTX על מנת להמשיך ולצבור גיימרים ואנשים שייתמכו בטכנולוגיה.

למאמר המלא שלי בנושא טכנולוגיית ה-RTX של Nvidia ניתן ללחוץ כאן.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.