fbpx

חברת Ripples תשתפש פעולה עם מותג האלכוהול היוקרתי Chandon

חברת ריפלז (Ripples) הישראלית, המפתחת פלטפורמה שיווקית על ידי הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות בעלי שכבת קצף, מכריזה על שיתוף פעולה עם מותג האלכוהול היוקרתי שנדון (Chandon), מקבוצת מואט הנסי (Moët Hennessy), מבית לואי ויטון.

במסגרת שיתוף הפעולה השיק המותג שנדון את הקמפיין האינטראקטיבי הראשון בעולם המודפס על קצף קוקטיילים. המותג שנדון ישלב את מדפסת הריפל מייקר (Ripple Maker) בשורה ארוכה של תערוכות, אירועים ואצל לקוחות מובחרים, זאת במטרה להעשיר את חוויית שתיית קוקטיילים.

כחלק מהקמפיין פיתחה ריפלז עבור שנדון "דיו" חדש וייחודי בצבע אדום, המבוסס על תמציות גזר. מדובר בדיו 100% טבעי, נטול טעם וריח, אשר ישתלב על חלק ממגוון הקוקטיילים הרחב שהומצאו במיוחד עבור הקמפיין ביניהם "שנדון קולדה", "תות שנדון" ו-"קוקטייל ליצ'י".

קרדיט: יח"צ שנדון

בנוסף, פיתחה ריפלז (Ripples) בוט פייסבוק ייחודי, שיסייע ללקוחות וינהל שיחה מולם בקשר ישיר. זאת על מנת לאפשר להם לעשות התאמה אישית על ידי שליחת תמונות פרטיות להדפסה במהירות, בקלות וביעילות ללא צורך בהתערבות עובדי חברת ריפלז (Ripples) במהלך הרכישה.

ההשקה הרשמית התקיימה באירוע VivaTech 2019 בפאריס בו זכו הקוקטיילים המודפסים של שנדון להצלחה אדירה בקרב המבקרים. כצעד ראשון שנדון תשלב 25 מדפסות ריפל מייקר באירועי קידום מכירות וברים מובחרים בשבע מדינות ברחבי העולם ביניהן ארה"ב, ארגנטינה, ברזיל, הודו, יפן, צרפת ואוסטרליה.

לדברי יוסי משולם, מנכ"ל חברת ריפלז: "אחד האתגרים המשמעותיים של מותגי אלכוהול ברחבי העולם הוא חיזוק המודעות למותג שלהם עקב תחרות הולכת וגדלה. הפתרון שפיתחנו, הינו הפלטפורמה האידיאלית להציע חוויה צרכנית מפתיעה ויוצאת דופן, על גבי הדפסה על שכבת קצף, שהייתה עד כה "עירומה". אנו מתרגשים על שיתוף הפעולה עם מותג היוקרה העולמי שנדון, ומאמינים כי הטכנולוגיה שפיתחנו תסייע למותג לפרוץ את חוויית הקוקטיילים המוכרת ותעניק לצרכנים הפתעה, התרגשות והנאה שיובילו גם לשיתוף במדיה החברתית ולחיזוק הנוכחות הדיגיטלית של המותג".

קרדיט: יח"צ שנדון

לדברי מורגן פונט-ברוין, מנהלת החדשנות והשיווק בשנדון: "שיתוף הפעולה עם ריפלז היא הזדמנות מצוינת עבורנו ליצור ולחלוק עם לקוחותינו רגעים מרגשים על גבי הקוקטיילים החדשים המשלבים את יינות המותג המעולים. הקמפיין מסייע לנו לתקשר עם הצרכנים שלנו בזמן אמת וברחבי העולם ולספק לצרכנים "חווית שנדון" ייחודית ומפתיעה, המשקפת את אופי המותג. הבחירה בריפלז עבורנו הייתה קלה – כחברה הראשונה שפיתחה את הטכנולוגיה המובילה בשוק, וכן היא חולקת ערכי מצוינות בדומה למותג שנדון. אנו שמחים להמשיך את החוויה הייחודית של שנדון ברחבי העולם יחד עם ריפלז".

פלטפורמת השיווק הייחודית של ריפלז (Ripples) לא שגרתית כלל וזה גם מה שהופך אותה למעניינת במיוחד. ריפלז (Ripples) לקחה את שכבת הקצף אותה אנחנו רגילים לראות במגוון רחב של משקאות והפכה אותה לגורם ייחודי בעל השפעה ישירה על חווית הקוקטיילים והמשקאות בעלי שכבת הקצף בכלל.

הודות לריפלז (Ripples) מותג האלכוהול היוקרתי שנדון יוכל להציע חוויה יצירתית ואפילו שוברת שגרה ללקוחותיה. אותו המשקה שהם נוהגים לשתות יגיע כעת יחד עם כיתוב או ציור קטן, כאלו שיכולים להעלות להם חיוך על הפנים, להעביר מסרים או לפרסם משקאות נוספים של החברה.

שיתוף הפעולה בין החברות מעניק לשנדון גורם מייחד ויתרון מובהק ביחס למתחרותיה שכיום לא מספקות חוויה יחודית או גורם יצרתי אחר מעבר למשקה עצמו. בעולם בו מושקעים משאבים רבים בפרסום והמצאת הגלגל מחדש נראה כי ריפלז (Ripples) בהחלט נמצאת במקום הנכון ובכיוון הנכון.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן