fbpx

חברת אלעד מערכות מרחיבה את פעילותיה בעולם והפעם – אנגליה

  1. SimpleChat – מוצר ה-OmniChannel המוביל של חברת אלעד מערכות תוכנה (Elad Software) יופץ באופן רשמי באנגליה.
simplechat elad
מערכת ה-SimpleChat של קבוצת אלעד

אלעד מערכות הינה חברת ה-Customer Engagement המובילה בישראל, המספקת פתרונות 360 מקיפים לניהול חווית לקוח. הקבוצה פועלת בתחומים שונים: עיצוב חווית משתמש הן UI והן UX, פיתוח ובניית אתר מסחר מקוון, בניית אתרים ופורטלים ארגונים, פיתוח מערכות CRM מבוססות Microsoft Dynamics 365, פתרונות דיגיטל מתקדמים, פתרונות תשתית ואינטגרציה למערכות מידע ועוד.

אלעד מערכות תוכנה מעסיקה נכון להיום כ-1000 מומחים במספר תחומים כאשר בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריות, בתי חולים, חברות רכב, בנקים ועוד. לאתר החברה ניתן להיכנס לכאן.

חברת אלעד מערכות מודיעה כעת באופן רשמי על הרחבת הפעילות הבינלאומית שלה, עם חתימה על הסכם הפצה מול חברת QGate הבריטית – מהחברות הוותיקות באנגליה ליישום CRM ומתן פתרונות תוכנה בתחום ה-BI. במסגרת ההסכם שנתחם, תפיץ QGate את פתרון ה-SimpleChat באנגליה. השוק הבריטי הוא הראשון אחרי ישראל בו מושק הפתרון החדשני לתמיכה רב-ערוצית בלקוחות, הבנוי על תשתית Dynamics CRM של מיקרוסופט (Microsoft).

הדבר מראה בצורה הכי טובה את החממה הטכנולוגית בישראל ואיך היא יכולה להשפיע על חברות אחרות או אפילו מדינות אחרות בין אם זה בשיפור השירות או הבאת שירותים חדשניים שלא נראו עד כה. הפיתוחים הנוצרים בישראל נרכשים במיליוני דולרים ואפילו במאות מיליוני דולרים. אך עם זאת, ישנה בעיה דווקא במגרש הבית. לדברי שחר זיו, שותף מנהל ב-BDO בהתייחסו לאסטרטגיית החדשנות בישראל, בוועידת Technovation של TheMarker , "אם להתעלם מהטכנולוגיות הצבאיות, בהרבה תחומים הפיתוח הישראלי מגיע מיזמות או מהמצאה ולא מתוך בסיס מקומי חזק להטמעה ויישום של ההמצאות".

SimpleChat, הבנוי כתוסף למערכת Dynamics CRM של מיקרוסופט. מדובר בפתרון תקשורת רב-ערוצי חדשני. באמצעותו, יכולים ספקי שירות לייצר רצף שיח עם לקוחות גם כשאלה עוברים מערוץ תקשורת אחד לאחר. כך, ניתן להתחיל שיחה ב-SMS ולהמשיך אותה בצ׳אט או מדיה חברתית, כשהלקוחות אף יכולים לשלוח קבצים (תמונות, ומסמכים) מכל פלטפורמה לנותן השירות. מצ'אטבוטים ועד לניהול מדיה חברתית, SimpleChat משלב את כל מנגנוני התקשורת עם הלקוח תחת המטריה של מערכת ה- CRM.

בכך הוא מאפשר יצירה של היסטוריית התקשרויות מקיפה עבור כל לקוח, המקלה על חברות לתת שירות איכותי ללקוחותיהם. באמצעות SimpleChat, מעלים ארגונים את שביעות הרצון של לקוחותיהם, מייעלים תהליכי שירות ומקלים על העומס של נציגיהם.

CRM או Customer Relationship Management, מתאר מערכת מידע המתעסקת במידע הקשור ללקוחות קיימים ופוטנציאליים. היא משתמשת במידע עבר על מנת לשפר את הקשר בינה ללקוח ובכך להעמיק את חווית הלקוח. ובכך שומרים על לקוחות קיימים תוך כדי הגדלת המכירות. המידע יכול להגיע החל ממה שהלקוח עצמו סיפק ועד למידע שניתן להסיק. למשל, לקוח אומר את עיר המגורים שלו, המערכת משתמשת במידע זה ומציעה רק שירותים או מוצרים הרלוונטיים לאותו מקום.

דגן הלוי מנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות: "מערכת Microsoft Dynamics 365 שולטת בשוק האנגלי, וקיימת דרישה גבוהה בערוצי שירות הלקוחות השונים לשימוש ב- WhatsApp,   Facebook ו Messenger. SimpleChat תאפשר לארגונים לפגוש את הלקוחות שלהם, בערוצים הנוחים להם".

טל גורן
שם: טל גורן כינוי: Macho משחק מועדף: THE WITCHER 3 ז'אנר במוזיקה מועדף: הכל מתי נכנס לתחום המחשבים: לפני חמש שנים
דילוג לתוכן