fbpx

חברת ריפלז הישראלית חותמת על עסקה חדשה עם ענקית הבירה סנטורי

חברת המשקאות הגלובלית Suntory חותמת על חוזה עם חברת ריפלז (Ripples™) הישראלית ומתקינה 700 מכשירי Ripple Maker על מנת לעודד את הצריכה ולסייע למכירות.

קרדיט: יח"צ

חברת הסטארט-אפ הישראלית ריפלז (Ripples™), מפתחת פלטפורמה שיווקית מקורית וחדשה. במקום לפנות ללקוחות במדיות המקובלות כדוגמת אתרי אינטרנט או טלוויזיה, הפלפורמה של ריפלז מאפשרת הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות מוקצפים (קפה למשל).

היום (24.04.2019), מודיעה ריפלז על עסקת מכירה ייחודית עם ענקית הבירה היפנית סנטורי (Suntory Beer), יצרנית הבירות השלישית בגודלה ביפן. במסגרת העסקה רכשה סנטורי כ-700 מדפסות משקאות חכמות ייחודיות מתוצרת ריפלז, דגם ה-Ripple Maker PM. את המדפסות תתקין סנטורי במסעדות ובברים מרכזיים בכל רחבי יפן, בין היתר בבר הדגל של החברה God Foam Bar ובמפעלי הייצור של המותג ברחבי יפן.

מדפסות ה-Ripple Maker PM ישמשו את החברה בעבור חיזוק הקשר והמעורבות עם לקוחותיה, לעידוד הצריכה ובסופו של יום, להגדלת כמות המכירות של סנטורי. את המסרים ניתן יהיה למצוא בעיקר על גבי בירת הפרמיום של החברה, שנקראת Premium Malt.

כאמור, סנטורי שמה דגש רב על האיכות של הברים והמסעדות אותם היא מפעילה ברחבי יפן. כמו כן, דואגת סנטורי לאיכות קצף הבירה כסמן איכות לבירה עצמה. שיתוף הפעולה עם ריפלז הישראלית, יאפשר לה להציע ללקוחותיה חוויה ייחודית, מרתקת ומפתיעה, ולשלב מסרים שיווקיים, אמוג'ים ותמונות, מתוך הספרייה העשירה של ריפלז והדפסתם על בירת הפרימיום מתוצרתה, ה- Premium Malt.

קרדיט: יח"צ

מדפסת המשקאות החכמה של ריפלז, ה-Ripple Maker PM מדפיסה באמצעות סילון "דיו" המופק מתמציות טבעיות על גבי משקאות עתירי קצף, ביניהם בירה, קפה וקוקטיילים. מדובר בדרך יצירתית ולא שגרתית כלל להעברת מסרים, לא מדובר בעוד פרסומת בטלוויזיה או עוד מודעה באינטרנט, מדובר במסר שמגיע היישר אל השתייה שלנו.

תהליך ההדפסה על גבי המשקה לוקח 10 שניות בלבד ואינו פוגע כלל בטיב המשקה. אם חושבים על זה, ההישג של החברה הוא מדהים. ריפלז הצליחה ליצור מדפסת המדפיסה על נוזלים בצורה איכותית ומעניינת כאשר כל התהליך לוקח 10 שניות בלבד, לפעמים הדפסת מסמך על דף נייר A4 רגיל לוקחת יותר זמן.

ענקית המשקאות היפנית סנטורי, מצטרפת לאלפי לקוחות בארץ ובעולם שאימצו את הטכנולוגיה של ריפלז, ביניהם – רשתות בתי מלון Ritz-Carlton, Marriot, Four Seasons, ישרוטל ואחרות; חברות ועסקים כגון גוגל, אינטל, מיקרוסופט, מותגי מזון וקולינריה וביניהם – מבשלת גינס, בלאק סטאר בורגר, קפה לוואצה ואחרות.

לדברי יוסי משולם, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת ריפלז: "בירת Premium Malt, לא רק טעימה במיוחד אלא מתהדרת בקצף איכותי אשר החברה פיתחה לדרגת שלמות, ויחד עם ריפלז מציעה לברים ומסעדות דרך מפתיעה להתחבר אל הצרכנים באמצעות הבירה האהובה עליהם. ביפן מותקנות 700 יחידות של Ripple Maker PM המאפשרות ללקוחות סנטורי להנות מ-Bev-Top Media , לרגש את הלקוחות עם כל כוס של סנטורי הנמזגת עבורם ולמכור יותר כוסות של הבירה האהובה".

חברת סנטורי צפויה להתחיל בהפצת מכונות ה-Ripple Maker PM ללקוחות נבחרים ברחבי ביפן במהלך אפריל הקרוב (2019) וצפויה להרחיב את הפצתה לשווקים רבים נוספים בהמשך שנת 2019.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן