fbpx

המחקר החדש של Cisco מציג קשר ישיר בין אבטחת מידע לאחוזי מכירות

ארגונים ברחבי העולם שהשקיעו בגיבוש מדיניות לשמירת פרטיות נתונים זוכים כעת ללא מעט יתרונות עסקיים רבים, כך נקבע לפי המחקר "Data Privacy Benchmark" של חברת סיסקו (Cisco) לשנת 2019.

Cisco IOT

המחקר שנערך על ידי סיסקו (Cisci) מוכיח את הקשר הקיים בין מדיניות והסכמי פרטיות טובים לבין עלייה באחוזי המכירות. הדיווחים של משתתפי הסקר מראים כי הודות לשמירה נכונה של מידע והסכמי פרטיות טובים, עסקאות רבות נמנעו להתעכב וירד משמעותית החשש התמידי של הרוכשים מפני גניבת המידע שלהם.

הרגולציה הכללית להגנת נתונים של האיחוד האירופי (GDRP), נכנסה לפעולה במהלך חודש מאי 2018. המחקר של סיסקו (Cisco) מצא כי 59% מהארגונים דיווחו על עמידה בכל הדרישות או רובן של הארגון, 29% ציפו להגיע ליעד זה תוך כשנה ו-9% יצטרכו יותר משנה כדי להגיע ליעד אשר הוצב להן.

"זוהי השנה שבה ארגונים התחילו להתייחס לפרטיות ברצינות. נתונים הם המטבע החדש ובהתאם לשינויים בשוק, אנו רואים כיצד ארגונים מפיקים תועלות עסקיות ממשיות מהשקעתם בהגנת נתוניהם," אמרה מישל דנדי (Dennedy), מנהלת הפרטיות הראשית של סיסקו. "בסיסקו אנחנו מאמינים הן בהגנת הלקוחות שלנו והן בקידום ההצלחה העסקית באמצעות מקסום ערך הנתונים וצמצום הסיכון שנשקף להם."

כיום, הלקוחות השונים מייחסים חשיבות רבה לשמירה על המידע והפרטיות שלהם, הם רוצים לדעת שהמוצרים והשירותים שהם רוכשים ומשתמשים בהם מגיעים עם הגנת נתונים טובה ואיכותית. חברות וארגונים אשר השקיעו באבטחת מידע ועמידה בתנאים של GDPR הראו ירידה משמעותית בלבטי הלקוחות הקיימים בכל הקשור לפרטיות ואבטחת מידע.

ארגונים המצייתים ל-GDPR דיווחו על ירידה משמעותית בניסיונות הפריצה למסדי הנתונים וניסיונות לשינוי או גניבת רשומות כאלו ואחרות; ארגונים כאלה נהנים גם כן מסיכוי נמוך יותר להפסד כספי משמעותי כתוצאה מפריצה למאגרי המידע והנתונים. בנוסף, 75% מהמשיבים דיווחו על יתרונות רחבים שהגיעו הודות להשקעה בפרטיות, כגון הטמעה ושילוב של אמצעי אבטחת מידע חדשניים וטובים, השגת יתרון תחרותי ויעילות תפעולית משופרת הודות לנתונים מאורגנים ומקוטלגים במסדי הנתונים ועוד.

לסקר סיסקו (Cisco) השיבו יותר מ-3,200 אנשי מקצוע מתחומי האבטחה בכל העולם וממגוון ענפים. הממצאים העיקריים הם:

  1. 87% מהחברות סובלות מעיכובים במחזורי המכירות עקב סוגיות הקשורות להגנת פרטיות המטרידות את לקוחותיהם. מדובר בגדילה ניכרת שלמעלה מ-20% ביחס לשנה הקודמת. ממצא זה נובע כנראה מהמודעות המוגברת לפרטיות שיצרה ה-GDPR ופריצות הנתונים שעליהן מדווחים אמצעי התקשורת חדשות לבקרים.
  2. עיכובים במכירות לפי מדינה נעו בין 2.2 ל-5.5 שבועות כאשר איטליה, טורקיה ורוסיה בקצה הנמוך של הטווח ואילו ספרד, ברזיל וקנדה בקצה הגבוה. עיכובים ממושכים יותר במכירות עלולים להתרחש בתחומים בהם קיימות דרישות פרטיות מחמירות יותר או נמצאות בתקופת מעבר. מכירות שמתעכבות עלולות לגרום להכנסות נמוכות יותר ולהשפיע על תגמול, מימון וקשרי משקיעים. יתרה מכך, עלול להביא ליצירת מכירות אבודות אם לקוח פוטנציאלי מחליט לקנות מהמתחרה או לא לקנות כלל.
  3. הסיבות העיקריות שציינו המשיבים לעיכובים במכירות כללו בדיקת היבטי הפרטיות של בקשות מלקוחות, תרגום מידע על פרטיות לשפתו של הלקוח, מתן מידע ללקוחות על פרקטיקות שמירת הפרטיות של הארגון, או עיצוב מחדש של מוצרים כדי שימלאו את צורכי הפרטיות של הלקוחות.
  4.  בהתפלגות לפי מדינה, המוכנות ל-GDPR נעה בין 42% ל-75%. ספרד, איטליה, בריטניה וצרפת מובילות את הדירוג ואילו סין, יפן ואוסטרליה קרובות יותר לקצה התחתון.
  5. רק 37% מהחברות המוכנות ל-GDPR נפלו קורבן לפריצות נתונים שגרמו להפסד של יותר מ-500 אלף דולר, לעומת 64% בקרב החברות שמוכנותן ל-GDPR נמוכה.

לסיכום, הסקר "Data Privacy Benchmark" של סיסקו (Cisco) מראה ומדגיש את החשיבות של שמירה על הפרטיות ואבטחת המידע, דבר שלפעמים מורגש כאילו הוא הולך ונעלם. הודות לתקנות החדשות של GDPR, חברות רבות שיפרו את הסכמי הפרטיות שלהן לצד שילוב מערכות הגנת מידע חדשות ומתקדמות. המחקר העלה גם כן את היתרון הכלכלי והביטחון אותו מקבלים הלקוחות כאשר מבצעים עסקה עם חברה שמסדי הנתונים שלה מוגנים כראוי.

טוני מלינקוביץ'
טוני הוא העורך הראשי שלנו כאן באתר, עם ידע רחב בחומרה ומקורות מהירים, טוני הוא גם הכתב המהיר ביותר שלנו, בנוסף לכתבות המעולות של טוני הוא גם אחראי על רוב הביקורות שלנו באתר וגם על המלל וחוות הדעת על חלק מסיקורי הוידאו שלנו.
דילוג לתוכן