אינטל חשפה הבוקר (שלישי 8.1) בתערוכת הטכנולוגיה CES שיתוף פעולה ייחודי עם אולפני הסרטים Warner Bros.

בארוחת בוקר לכתבים בביתן אינטל הוצגה מכונית קונספט המעניקה לנוסעים חווית תוכן ייחודית: בזמן שהיא "מסיעה" את הנוסעים ליעדם, בתוך הרכב הנוסעים חוו נסיעה וירטואלית ברחובות גותאם-סיטי, עירם של באטמן וגיבורי העל הפופולריים של חברת הקומיקס DC.
איך זה עובד? המרחב הפנימי של המכונית (BMW X5 שעברה התאמה למטרה זו), מצויד בטלוויזיה עם מסך גדול, מקרנים, התקנים ניידים, חיישנים ומסכי מגע, מערכות אודיו ותאורה מתקדמות. ברגע שהנוסעים מתיישבים במכונית, תא הנוסעים מואר וגותהאם סיטי "נדלקת". במהלכה של הנסיעה המדומה, הנוסעים מוקפים במראות ובקולות והתוכן מוצג להם מסביבם ב-270 מעלות – על כל החלונות שבצידי הרכב ועל גבי מסכים נוספים ברכב.
כשתי חברות מובילות, כל אחת בתחומה, אינטל ו-Warner Bros מקדמות כעת המשך מחקר ופיתוח כדי להבין טוב יותר את האופן בו המשתמשים העתידים של מכוניות אוטונומית צפויים לצרוך תוכן בתא הנוסעים. בשתי החברות חוזים כי עם הכניסה של מכוניות אוטונומיות, תיווצר מעין תעשיה שתיקרא "כלכלת נוסעים" שתתחרה על יותר מ-250 מיליון שעות חופשיות בשנה של נוסעים בערים הגדולות, שלא יידרשו עוד לאחוז בהגה. ההערכה היא ששוק התוכן, היישומים והפתרונות לבידור בזמן הנסיעה שווה כ-200 מיליארד דולר.
בשתי החברות מאמינים כי הצרכן הוא קריטי לקידום כלי הרכב האוטונומיים מאחר שהנוסעים במכונית האוטונומית לא יתבוננו בכביש או יאזינו לרעשי הסביבה, כלי רכב אוטונומיים יידרשו לייצר מערכת בסיסית של אינטראקציות בזמן אמת, שיבטיחו את בטיחות הנוסעים וגם ישרו תחושת שליטה וביטחון. לפיכך, מערכת הבידור החדשה תתחבר למערכות הנהיגה של הרכב האוטונומי ותספק לנוסעים התראות כאשר ישנו צורך בתשומת ליבו של הנהג.