fbpx

מנוע ה-Unreal Engine 4 מקבל תמיכה חדשה

לחברת Microsoft קיים ממשק תכנות ובו קיים raytracing. חברת Epic Games החליטה להתחבר עם Nvidia כדי לתמוך בטכנולוגיית RTX החדשה שלהם.

FB_OWL_DXR.jpg

מייקרוסופט שחררו לממשק ה-DirectX שלהם את ה-Raytracing, שאמור להביא פעולות זמן ריצה על קרני מעקב ל-API של DirectX 12 ובכך לצמצם את הפער בין טכניקות הרסטריזציה שמשחקים משתמשים כיום ובין טכניקות ה-CG שמשומשות בסרטים. החיבור בין החברות יעזור להביא את ביצועי ה-RTX שמשתמשים ב-API של raytracing, או DXR, ובכך להריץ קרני מעקב על המעבד הגרפי. החברות יחשפו עוד מידע בהמשך

אפשרות זו פותחת דלת לרמה חדשה של טכניקות שעד אז לא היו אפשריות בסביבות זמן ריצה אמיתי. מפתחים יוכלו עכשיו לבנות משחקים שמשתמשים ברסטריזציה לרינדור של חלקים מסוימים ובקרני מעקב לשאר.

"הזמינות של טכנולוגיות אלו הופכות קרני מעקב בזמן ריצה למציאות" כפי שמנהל הטכנולוגיות הראשי של Epic Games, קים ליבררי, אמר. "בזכות היצירה של דבר כזה עוצמתי זמין במנוע Unreal Engine 4 אנו מעצבים את הדור הבא של משחקים וגרפיקת סרטים.

כל מי שמעוניין בדברים אלו יכול להגיע ביום רביעי, 21.3 ל"מרכז ירבה בואנה" בסאן פרנסיסקו כדי לצפות בועידת המפתחים. אך לאלו שעדיין נמצאים בארץ ואינם יכולים פשוט לקום ולטוס לארצות הברית, ניתן לצפות מהבית דרך ערוץ היוטיוב ודרך ה-twitch של Unreal Engine וגם דרך הפייסבוק שלהם. אלו שיפספו את השידורים יוכלו לצפות בו אחר כך בערוץ היוטיוב של Unreal Engine

ארד איתן
ארד הצטרף לשורות האתר ככתב מן המניין, עם ידע רב ומתפתח בעולמות המחשבים והטכנולוגיה. ארד יביא את החדשות הכי חמות והכי מעניינות ישר אל קוראי האתר.
דילוג לתוכן